tisdag 26 januari 2010

Studier, studier och mer studier....



Dagens: Skjorta Vila, leggings H&M och tofflor en julklapp från min man



Idag blev det en slarvig fläta i håret. Min man gjorde den igår så jag har sovit i den....

Idag var det så himla kallt så jag blev tvungen att ta ett par leggings under jeansen för att inte frysa rumpan av mig.;-) När jag kom hem åkte jeansen av så nu myser jag bara runt i skjorta, leggings och ett par varma tofflor som jag fick av min man i julklapp. Jag råkar nämligen gilla mina tår så det vore trevligt om de inte föll av, villket det känns som det finns en risk för om man inte har tofflor på sig nu. Så himla kallt i lägenheten....

Åkte och hämtade paketet från Nelly efter seminariet idag. Blev nämligen inget pluggande efter seminariet eftersom tjejen jag skulle träffa blivit sjuk. Sitter här hemma och läser istället men det går väl sådär.. är så himla trött så det är svårt att koncentrera sig. Känns inte riktigt som något går in.

Jaja, måste fortsätta läsa nu. Glöm inte bort att hålla utkik efter tävlingen senare ikväll!=)







18 kommentarer:

  1. SV: skulle shoppa lite leggings m.m. men nej!!

    Istället blev det: mascara, puder och ny parfym :)

    SvaraRadera
  2. sv: det hoppas jag/vi också :(

    SvaraRadera
  3. Fina du!

    Visst är den :) Det sak jag! Hoppas du får en fin kväll. Kram!

    SvaraRadera
  4. Sv: javisst är det så! Det är otroligt ovant:P

    SvaraRadera
  5. Hoppas det går bra att plugga iaf:)

    Svar: Tack så mycket:)

    /E

    SvaraRadera
  6. Jobbigt när pluggandet känns sådär... man kan sitta hur länge som helst utan att nåt går in.

    sv: Ja det är skönt att ha nån att jobba med :)Ja hoppas det!

    Ja jag förstår det.. det är väldigt tidigt.

    Ja gör det :) den var bra

    SvaraRadera
  7. Javisst är den :)

    Ja prova det, jag tycker att det är jättegott :)

    SvaraRadera
  8. Jag fick liknande tofflor i julklapp av min sambo. De är så varma och mysigt!
    Perfekt för frusna fötter =)

    SvaraRadera
  9. Hehe kallar du det slarvig fläta? haha då skulle du se mina FINA flätor! ;P Det där såg ju ut att va riktigt hig class ju. ler.

    Här kommer en Award från mig. Grattis och titta in hos mig på denna länken för att läsa mer!
    http://lindapyykkonen.blogg.se/2010/january/award.html

    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Ja då! Fast nu dök det upp en ny grej som verkar ännu mera obegriplig. Har kollat i boken, efter det borde det vara ganska lätt att klara resten. Hoppas jag väl, men vi har matte imorgon så jag får väl fråga då helt enkelt!

    Vad är det du läser om då?

    SvaraRadera
  11. snnygg skjorta! :))

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  12. Wicked slippers!

    Response: I finish school for this term in 1 day, this year in about five months, and high school in 2 and a half years.

    SvaraRadera
  13. Ja, verkligen. Jag fick mest koncentrera mig på att översätta texten innan jag skulle förstå den, haha ^^ Men man kommer väl in i det antar jag. Har inget emot att bättra på min engelska :) Dock tar det lång tid att läsa :P

    SvaraRadera
  14. Hallojs. Allt bra här. Hoppas allt är bra med dej oxå. Fina bilder. ha det bäst.
    Kramen

    SvaraRadera
  15. duktig ha e då! fin bild på dig gillar din dagens! kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails