torsdag 7 januari 2010

Skidåkning

Under julen passade vi på att åka lite längskidor. Visst är jag fin i mina lånade kläder?=) Det var iallafall väldigt mycket snö och väldigt vackert ute i skogen. Vi åkte även förbi en gravlykta som måste brunnit ett tag för det hade inte snöat på några dagar när vi åkte förbi och det fanns inga spår fram till den (de spår som syns på bilden är det jag som gjorde när jag skulle skida fram och se om det var ett riktigt ljus...). Min man lyckades även filma min enormt graciös skidåkning ner för en backe... vi åkte uppför och nerför den backen ganska många gånger, jag tyckte nämligen det var enormt roligt.





13 kommentarer:

  1. SV: Tack så jätte mycket! :D Blir jätte glad! :D

    SvaraRadera
  2. sv: hihi ananasen vilket bra namn på frisyren :) Fast jag håller mig till palm, känns ju extra passande eftersom jag heter det i efternamn hehe :P

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja, känner man eller är bekant med någon som medverkar blir det ju så klart extra intressant att kolla.
    Vilken av de tjejerna var din arbetskamrat?

    Jag har umgåts med vänner ikväll, och dagen gick bara åt till slappning.
    Det får bli hårdare i morgon!

    SvaraRadera
  4. Wow, looks absolutely gorgeous! I really should get out skiing more often...

    SvaraRadera
  5. Hej du, produktrecensioner kommer att ramla in tittsom tätt, har en del andra produkterkvar också :-)

    SvaraRadera
  6. Ja, men verkar vara på bättringsvägen igen, så hoppas det håller i sig :)

    planer för helgen?=)

    SvaraRadera
  7. Hej sötis bruden! :) ja jobbar ett delat skift imorgon, men sedan är jag ledig på söndag. Huja.. förstår inte hur jag fortfarande kan stå på benen, men samtidigt är jag tacksam över att ens ha jobb och få timmar med tanke på hur mkt arbetslöshet det finns. Vad har du själv för dig denna helgen?? =) kram kram

    SvaraRadera
  8. En kompis fyller 27 imorgon så det blir middag + vin där imorgon kväll. det är allt, räcker när man är lite krasslig.

    SvaraRadera
  9. Ja, det hoppas jag, dop är inte fel det heller :)

    SvaraRadera
  10. Jag vet inte, är inte så såld på den filmen, trailern var inte så intressan men många gillar den!

    Vad roligt med skidor, har faktiskt aldrig vågat testa det :p

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails