måndag 11 januari 2010

Pluggat hela dagen....



Har suttit och pluggat hela dagen idag inför en flervalstenta som ska göras på dator imorgon. Klarar man flervalstentan får man skriva en hemtenta som sedan ska lämnas in på torsdag. Misslyckas man med flervalstentan får man inte skriva hemtentan och om man klarar flervalstentan men inte hemtentan måste man göra om båda. Av någon anledning känns det som man straffas oavsett villket.... Känns ju inte direkt som en belöning att få skriva en hemtenta om man klarar flervalstentan. Jaja bara att försöka stå ut antar jag.

Nu tar jag iallafall en liten paus. Har kikat på nyheterna som Eleven.se
fått in och är lite sugen på Too Faceds Mood Swing Lip Gloss. Inte för att jag riktigt tror på att de ändrar färg efter just humör men jag älskar läppglans och det är alltid skoj att testa nya. De kan ju vara bra även om de inte ändrar färg efter humöret.=) 189 kr kostar dem. 

12 kommentarer:

  1. Hejsan. Tack så mycket :P Jo då min helg har varit bra. hoppas att det kommer gå bra med tentan:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas båda tentorna går bra..låter som ett skumt system.... :/

    SvaraRadera
  3. jo då, kanon

    din vecka då

    SvaraRadera
  4. får önska dig lycka till då :)

    SvaraRadera
  5. det hoppas jag med... :)

    glömde svara på vart vi skulle :)
    bielfeld/jöllenbech har jag för mig det hette

    SvaraRadera
  6. Usch vad jobbigt det där med tentorna... hoppas det går bra =)

    SvaraRadera
  7. Ett läppglans för 189 kr, nej det skulle jag nog inte köpa, hellre ett helt gäng försvarets hudsalva.

    SvaraRadera
  8. yes de har jag hur har din dag varit?

    SvaraRadera
  9. Jaha haha förstår dig, den är jobbig som bara den! Men jag måste plugga upp matten för det är det enda dåliga betyg jag vill och dessutom så är det ett krav på utbildningen jag skall söka:)

    SvaraRadera
  10. Go kväll!
    har inte fått någon fråga till min frågestund skulle bli glad om du skicakde någon, sov gott

    SvaraRadera
  11. Vad rörigt det låter, haha.

    SvaraRadera
  12. The whole exam thing sounds so complicated! I can barely remember what class to go to to be handed a sheet of paper.

    That is such a cool idea! I bet it has something to do with body temperature, and it might work.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails