måndag 4 januari 2010

Nytt i garderoben



Idag hämtade jag ut en kofta och ett par ballerina skor som jag beställt från H&M. Skorna ser nästan vita ut på bilden men de är väldigt ljust rosa. Kul med lite nytt.=) Annars har jag inte gjort mycket idag. Pluggat lite och städat ur lådan med mössor, halsdukar och handskar. Slängde två halsdukar, två mössor och en vante och en skinnhandske. Vet inte varför jag sparat vanten och handsken när jag inte hade deras partner kvar... kan ju inte gå runt med en vante.

16 kommentarer:

  1. Jo det är klart... men och andra sidan kan man inte ha allt på datan heller :)

    SvaraRadera
  2. Å såna skor vill jag ha:)
    Den dära datorn är ju skit snygg, jag har ju en minilaptop nu en asus men jag tycker att den är lite seg... men de kanske minidatorer är, jag har ingen koll... Sov gott iaf!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset. Ska se om jag kan få ner dem o kolla på :) Fina skorna var du fått hem :)

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint båda två :) Funderar också på att beställa hem från H&M, har kommit in så mycket fint :)

    SvaraRadera
  5. I very much like that studded sweater. It's subtly glam. :-)

    Confessions of Lingerie Addict

    SvaraRadera
  6. Sv; mm okej :/ tråkigt!

    SvaraRadera
  7. Hejsan tjejen allt bra med dig idag??

    SvaraRadera
  8. Svar: Ja det kändes riktigt härligt faktiskt ^^

    Här är allt bara bra ,sitter och gosar med en sällskapssjuk liten hund, vad gör du ? :)

    SvaraRadera
  9. jag gillar koftan, väldigt fina detaljer på axlarna! :)

    SvaraRadera
  10. sv: mm, jag blev väldigt besviken på dom faktiskt :/

    Hur är det med dig? :)

    SvaraRadera
  11. Nej för mig var det ingen fara...för snubbarna på gatan var dte kanske värre..... :)

    SvaraRadera
  12. antagligen inte *ler* men jag förstår inte varför de var tvungen och stå med blåljusen på i en kvart? det är ingen rusningstrafik här direkt vid denna tidpunkten.

    SvaraRadera
  13. Tackar :) Ja jag hittade några nygamla filmer på sambons dator :) Vad hittar du på idag?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails