måndag 25 januari 2010

Mer plugg


Body shops medlemstidning

Nu är tvätten snart klar men jag måste plugga lite mer ikväll... Bläddrade precis igenom The Body Shops medlemstidning och blev väldigt nyfiken på den nya serien Sweet Lemon som kommer i butik den 25:e februari. Tror den kommer att lukta riktigt smarrigt.=) Den 25:e februari är det dessutom medlemsdag så alla medlemmar har rabatt den dagen. Måste försöka ta mig förbi där då.

Mitt paket från Nelly kom idag så jag hoppas jag kommer mig hem från universitetet någon gång imorgon så jag kan hämta det. Ska nämligen träffa en tjej från klassen och titta lite på några övningsuppgifter som ska göras efter seminariet imorgon och jag vet inte hur lång tid det kommer att ta.

Såg precis också att jag vunnit ett presentkort hos NovaQueen hos Johanna så det tackar man för.=) Då blir det snart lite mer shopping.

10 kommentarer:

  1. Sweet lemon ser väldigt intressant ut. Jag älskar deras lotions =)

    Sv. Ja, det tog lite tid att få ut tovorna men nu är de borta.

    SvaraRadera
  2. sweet lemon verkar nice :D

    sv: ja det ska bli spännande!

    SvaraRadera
  3. nice med paket från nelly :D
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  4. oh that will be lovely, perfect for summer

    SvaraRadera
  5. Hoppas du kom hem från universitetet någon gång:)

    ja ikea är underbart. kan man aldrig få för mycket av :)

    SvaraRadera
  6. Det lät iaf lukta gott =)

    SvaraRadera
  7. Å ja den kommer garanterat hamna i mitt badrumskåp:)
    Jo städningen gick bra men har mkt kvar, när jag väl börjar kan jag hålla på flera dagar med allt jag hittar :)

    SvaraRadera
  8. Klart :) haha nu känner jag att jag BORDE nog plugga mer men jag orkar inte mer ikväll, plus att det är en grej jag inte fattar så jag får leta upp läraren imorgon och fråga för egentligen har vi inte matte imorgon. Varför ska det vara så krångligt ibland?? haha:)

    Programmet var ganska bra faktiskt, men jag tycker fortfarande hon ena verkade skum :o

    SvaraRadera
  9. de där citronprodukterna låter ju riktigt intressanta! Alla deras body scrubs och body butters luktar ju fantastiskt gott, tycker bara att de oftast luktar lite fööör starkt. Citron kanske inte blir så intensivt riktigt, utan bara fräsht!

    SvaraRadera
  10. Hejsan. Ja det var skoj med ljusparty :) Har aldrig varit på ett tidigare. Väldigt dyrt, men fud så fina saker. Okej massa plugg i veckan, hur lång e din utbildning? Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails