måndag 4 januari 2010

Lite julbilder och vinnarna

Bjuder på lite bilder från julen eftersom jag inte visat de tidigare.




Jag på lilla julafton

Efter att vi firat lilla julafton skulle vi shoppa klappar, vilket misslyckades men vi köpte iallafall den här skålen på NK för presentkorten vi fått av svägerskan och hennes man för hjälp med montering av spjälsäng och barnvagn.


Dagen innan julafton tog vi tåget till Sundsvall men vi hade tyvärr inte platser brevid varandra så jag fick roa mig med en bok och lite korsord för att få tiden att gå.

Mer julbilder kommer senare men nu har ni iallafall fått se lite av vad jag ägnat mig åt under tiden jag varit så dålig på att uppdater.=)

Sen så har jag även dragit vinnarna i tävlingarna. De som länkat har fått två lotter i dragningen som utlovat.

Och vinnarna blev:

Vinnaren av hudvård från Biotherm blev Clea och vinnare av tesilen från Gastromax blev Carita. Ett stort grattis till er och för er som inte vann den här gången så kommer det med all säkerhet att komma nya tävlingar framöver.

Ni som vunnit får maila er adress och vad ni vunnit till kashayasblogg@yahoo.com så jag kan skicka era vinster.

19 kommentarer:

  1. Vilken fin skål!
    Jag vill ha den där boken. Tala gärna om när du har läst ut den ifall den är bra =)

    SvaraRadera
  2. Hejsan. Ja men sån e jag okså har jag hittat en pizza som e god så brukar jag alltid beställa samma. Men nu kände jag att jag fick prova något nytt :) Idag har jag fikat o fotat med en vän. Nu tar jag det bara lugnt. Vad har du själv hittat på idag?

    SvaraRadera
  3. Buhu jag vann ju inte.

    Men attans så fin gul skål!

    SvaraRadera
  4. Tack:) Okej men ibland måste man slappa o ta det lugnt också. Tycker de e så stressig nu när det varit jul o nyår. Man e faktiskt ganska trött. Så i morgon e det min tur att bara slappa hela dagen :) Tittar lite på tv men det finns ju inget roligt. Mest skräp bara :(

    SvaraRadera
  5. Mmm visst e det funderar på att hyra film eller nåt. Har du något tips på en bra film?

    SvaraRadera
  6. roligt med lite bilder :p

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  7. Hej tjejenm nu har jag inte vart aktiv på ett tag, förlåt. :) jo lips är underhållande, särskilt då spelet säger att jag är bra som en världsstjärna. Mohaha... ;)

    SvaraRadera
  8. Det var ju synd att jag inte vann, men så är det väl ibland också! :) Hoppas du får en fortsatt toppenkväll!!!

    SvaraRadera
  9. Svar: Åh Tackar! :) Allt bra?

    SvaraRadera
  10. svar: tack sötis :) var kul att jag vann lite :) hihi. kommer ju bra till användning också! :)

    SvaraRadera
  11. damn! men det kommer nog fler chanser! tack för bra tävling i alla fall ;)

    SvaraRadera
  12. tack, älskar dom:) en kanonstart på året, glada miner o rea haha :D Du med hoppas jag?

    SvaraRadera
  13. Sv; ett helt år :O ja skulle dö om inte ja träffade min mamma när ja ville...ja träffar henne typ 2 gånger i veckan!

    SvaraRadera
  14. Attans, jag som så gärna ville vinna =(

    SvaraRadera
  15. thanks for adding me to your sweetie.
    i just added you to in my blogroll.
    all links are located at the very bottom
    of my site.
    see you around.

    SvaraRadera
  16. Tråkigt att man inte vann :K men det gör inget :D
    Grattis till vinnarna :D och tack för att man fick vara med :K

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails