torsdag 28 januari 2010

Kan Dee paket och fullt upp



Kom precis hem från skolan och har inte hunnit få i mig någon lunch idag så nu knaprar jag Finncrisps med ost så jag inte ska svälta ihjäl helt innan middag....

Har hämtat mitt paket från Kan Dee, ett vitt Galaxy linne och en svart långärmad Galaxy top. Fina va?=)

Nu ska jag ta och ära mina kex innan det är dags att ta itu med en bok som ska läsas till torsdag, ett överklagande som ska skrivas och börja titta på en annan skrivuppgift som också ska skrivas nästa vecka... Har dessutom lektioner från 9/10-tiden till 15/17-tiden varje dag under nästa vecka. Kommer bli riktigt tungt att hinna med att läsa den där boken och göra skrivuppgiften.

Ni missar väl inte att vara med och tävla om Avanna Linnet? Har ni inte anmält er än så gör det här!

22 kommentarer:

  1. these are gorgeous clothes, sweetie!
    where did you get them?
    i love it!

    SvaraRadera
  2. Fina kläder! :)

    SV: chansen att vinna är ganska liten, var ju nästan 1000 kommentarer då jag anmälde mig, hahahah :)

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja, hon har så jäklans fint hår den där damen :D Ville nästan byta med henne..haha ;)

    SvaraRadera
  4. Nej jag vet inte hur många ggr jag sa igår att jag vill färga håret rött...hahaha ;D

    SvaraRadera
  5. har haft en riktigt bra dag, dte gick br ai åhus, kul coh träffa kollegorna, min chef och lite så...å barnen, men blev ännu mer sugen på egna....

    hur har din dag varit?

    SvaraRadera
  6. Jo du det är sjukt jobbigt då blogg.se strular uscha.

    jaha okej jag har bara varit hemma dag =)

    SvaraRadera
  7. oh jobbigt när dte blir så. Förstår du är hungrig då.... :) jag håller på med min mat nu :)

    SvaraRadera
  8. Åh jag tycker kan dee linnen e så snygga. Usch du har verkligen fullt upp med skolan nu. Finncrisp e så goda :P Då ska du bara läsa ikväll? Kram

    SvaraRadera
  9. Jättefina:)

    svar: Ja det gör ju det tyvär:/ Hoppas att blogg.se fungerar ett tag nu då;P

    /E

    SvaraRadera
  10. Superfina! Jag har spanat på Kan Dees plagg flera gånger, kanske borde slå slag i saken snart hehe :P

    Sv: Ja ramla det har man lyckats med mååånga många gånger hehe, speciellt där det är folk :P Det är ju roligt ibland för en själv tom, om man inte gör illa sig så klart :) Då i måndags när jag ramlade började jag skratta supermycket, blev lite som en berg o dalbana hehe.

    SvaraRadera
  11. Den svarta ser jättefin ut!

    SvaraRadera
  12. Jo jag vill med ha vår, men det är ett br tag tills det blir vår och då kan de vara snö istället för slask:)

    Jag ska vara med och tävla men ta de imorgon nu ska jag se vidare på robinson:)

    SvaraRadera
  13. tack :) riktigt fina kläder!

    SvaraRadera
  14. Haha ok :) Såg en musikal ikväll, nu har jag kollat lite på tv! Något planerat till helgen då? :)

    SvaraRadera
  15. snygga linnen! :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  16. Gillar linnet till vänster, skit snyggt! :D

    SvaraRadera
  17. Åhh snygga tröjor :O :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails