onsdag 6 januari 2010

Julen i bilder



Julgranen

Min man skulle vara tomte så hans brorsdotter fick se tomten. Han kunde ju inte ha sina vanliga kläder så han fick låna en gammal jacka av sin pappa. Hur cool var inte den jackan?=)


Tomten kommer

Julklapps utdelning


Min svåger med sina(?) klappar

Min mans brorsdotter blev allra gladast för ett armband som en annan liten tjej gjort själv

Några av mina julklappar. Fick sängkläder och en rosa äggklocka också.

Middagen igår blev god som tur var, för jag var som sagt riktigt hungrig. Idag har vi bara tagit det lugnt och nu avfrostar vi frysen så jag ska gå och hjälpa min man med det nu.

14 kommentarer:

  1. mycke fint ser ut som en bra jul=)!!!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack, älskar klänningen ! :)

    SvaraRadera
  3. Den där lånade "tomtejackan" ser ju jättefin ut=)

    SvaraRadera
  4. sv: som fristående film hade den varit okej. inte mer än godkänd. rörig och hoppig. men om man läst boken så stämmer inte filmen alls. viktiga händelser, bakgrund, namn och platser stämmer inte alls :/

    SvaraRadera
  5. ser ut som en lyckad klappjakt =)

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder... vi hade riktigt kul idag när vi lekte.

    SvaraRadera
  7. Sv: Ja jag vill verkligen utomlands! =)

    SvaraRadera
  8. Tack :) Usch då hoppas inte du ska bli sjuk bara. Nä precis ska man inte vara hemma på julen så e det bara onödigt. Kram

    SvaraRadera
  9. svar: ja de hoppas jag med! man blir galet irriterad! :P

    SvaraRadera
  10. I love the Santa Claus mask...hahaha!

    SvaraRadera
  11. *svar* ja det var lustigt nog scorett jag hittade det där enda paret som föll mig i smaken, men som dock bara fanns i fel storlek. :P typiskt.

    SvaraRadera
  12. Ser ut som att ni hade en fin jul :)

    Jodå,det är OK, lite trött efter promenaden bara. Inte van att gå så långt.

    SvaraRadera
  13. Din svåger verkar vara en väldigt speciell man ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails