onsdag 13 januari 2010

Hemtenta



Dagen har ägnats åt att skriva en hemtenta som ska lämnas in imorgon. Nu har jag fått ihop tillräckligt med text så nu tar jag en liten paus innan det är dags att läsa igenom och finslipa texten. Visst har jag en fabulous plugg-outfit?;-)

Imorgon är det inlämning av tentan och jag har volontärarbete samtidigt, hoppas kunna bli bland de första att lämna in tentan så jag hinner iväg på volontärarbetet sedan....

Annars har det inte hänt så mycket här. Har lämnat studieförsäkran bara så jag får mitt studiemedel någon gång.

8 kommentarer:

  1. Ja studiemedel kan ju vara bra att få:)

    Svar: jasså en hoppas han dyker upp snart då:)

    /E

    SvaraRadera
  2. Hoppas hemtentan är klar. jag skall kolla över min det sista imorgon, innan jag mailar in den :)

    nej tåg brukar sällan köra in försningar de brukar bara ökas...

    SvaraRadera
  3. Svar: Okej! säg till när det e gjort :)Ja, det är as dåligt men idag fick vi i alla fall mat!!!

    SvaraRadera
  4. Det är faktiskt riktigt trist att bara laga till sig själv, det håller jag med om.

    SvaraRadera
  5. Ja, jag skall syssla med sånt i morgon, skall bara lägga in en liten bit till haha. Galet :)

    ja jag vill med csn, den känns som en heltidslön denna gången härligt..spara till maj då man bara får 4500 tror jag dte var, hur skall man överleva?

    SvaraRadera
  6. Good luck with all your school work! You do look quite relaxed in that picture though!

    SvaraRadera
  7. Jag har haft det jätte bra! sjdå? Hoppas att det går bra för din tenta :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails