tisdag 12 januari 2010

Hemklickat idag



Klarade flervalstentan idag, tack alla söta läsare som önskat lycka till och hållit tummarna. Tro det var det som gjorde det, för jag gissade mig igenom frågorna.;-) Nu är det med andra ord bara att ta itu med hemtentan som ska in på torsdag...

Passade på att gratulera mig själv till klarad flervalstenta med att beställa Jofama by Kenza kjolen ovan från Chique. Provade nämligen den kjolen när jag var i Vällingby för ett tag sedan och älskade den så nu när den var på rea så kunde jag inte låta bli att slå till.

Nu ska jag gå och möta upp min man för inhandling av lite mat och sedan äta middag. Sen får vi se om det blir en slapparkväll eller om jag orkar börja med hemtentan ikväll så jag slipper stressa ihjäl mig imorgon, känns inte lockande att behöva sitta halva natten imorgon och skriva för att hinna klart till inlämningen men är rätt trött nu så får se hur jag gör...

13 kommentarer:

  1. Gorgeous pic. I love the skirt!!

    SvaraRadera
  2. Tack vad snällt. ... :)

    snygg kjol =)

    SvaraRadera
  3. Grattis till klarad tenta =)

    Snygg belöning har du klickat hem också!

    Sv. Ja, det är ju extra kul att köpa en bok som man har fått signad.

    SvaraRadera
  4. sv: hehe, kräksjukan är en bra start på veckan va? Usch vad jag mår illa ;D

    Grattis till tentan =)

    SvaraRadera
  5. ursnygg! kommer sitta som gjutet :D

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att det gick så bra!!! GRATTIS! :-D Tycker absolut att du förtjänar den där snygga kjolen! :)

    SVAR: Tack så mycket, jag tycker väldigt mycket om att laga mat (som det kanske märks i bloggen)

    SvaraRadera
  7. Härligt! :D
    Vad exakt är flervalstenta? Haha, känner mig lite vilsen.

    SvaraRadera
  8. Tackar:)

    Grattis till din tenta! Snygg kjol du beställde;)

    SvaraRadera
  9. What a great skirt...and I love how they paired it with a basic white shirt.

    SvaraRadera
  10. både kjolen och väskan är sååååååå snygga!

    SvaraRadera
  11. de gjorde du rätt i att fira med! superfin!

    SvaraRadera
  12. åh du får visa bild med den på sen :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails