måndag 25 januari 2010

Handlat i helgen



I lördags var vi och köpte en namnsdagspresent åt min svåger och då passade jag även på att köpa den här toppen från Tiger of Sweden för 340 kr (den har kostar 1299 kr) och en Hugo Boss slips åt min man hos Best of Brands. Han provade en Hugo Boss kostym men han har redan en exakt likadan så han köpte inte den.

Sen på söndagen så var vi och fikade hos svågern och fick lite instruktioner inför barnvaktsjouren i vår.

Idag så har jag varit på seminarie på morgonen, var tvungen att gå upp kl. 06:00 så jag är fruktansvärt trött och nu så är det tvättstugan och kurslitteraturen som pockar på min uppmärksamhet.

Hoppas att ni alla haft en fin helg och fått en fin start på veckan!=)

12 kommentarer:

  1. OK :)

    Tack, det gick bra igår faktiskt nu gäller det att plugga ända fram tills på torsdag så jag fattar/hinner med allt! :P

    Nu sitter jag i skolan och väntar på att lektionen ska börja! :) Du då?

    SvaraRadera
  2. ah okej, idag är det inge vidare med mig mår sjukt illa av nån anledning så jag ligger nerbäddad i sängen och lär ligga nerbäddad resten av dagen och kvällen, själv då ?

    SvaraRadera
  3. Snygg topp :)

    Jobbigt att du behövde gå upp så tidigt :/

    sv: Ja jag tycker filmen var bra, bara lite blodig. men bra historia.

    SvaraRadera
  4. SNYGG!

    och gå upp så tidigt för 2 timmar suger...:/ jag fick iaf sova till 7.15. vår var kul det vi gjorde med surt iaf..

    plugga på hemvägen så kändes dagen lite mer lön.

    SvaraRadera
  5. sv: hihi ja jag såg det! toppen ju :D

    SvaraRadera
  6. Tack :)

    Sen ikväll blir det att kolla på Outsiders, det verkar intressant! Ska du kolla?

    SvaraRadera
  7. Jo, det hade jag med tänkt ifall jag inte hinner men jag är ju hemma så nån timme har man ju tid. Haha men det verkar lite sjukt faktiskt!

    SvaraRadera
  8. åh! sålde du några väskor eller?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails