fredag 15 januari 2010

Hämtat paket och shoppat lite




Nu på morgonen har jag varit iväg på ett ärende av privat natur och sedan tänkte jag att jag skulle åka och hämta Jofama by Kenza kjolen som jag beställt hos Chique. Dock visade det sig att stället där jag skulle hämta paketet in öppnade fören kl. 11:00 så jag hade 45 minuter att spendera så jag gick till Scorett och köpte ett par skor som jag spanat in på rean (250 kr) och så köpte jag två glitter eyeliners på Make Up Store, en lite mer diskret och en lite färggladare.

Nu ska jag ta och städa lite bland mina skor, väskor och bälten som jag lovat min man att göra. Han tycker att jag har för mycket skor och måste slänga några...=( Har några par som inte passar så jag tänkte ta och göra honom till viljes och slänga dem.

22 kommentarer:

  1. wow, love that pink shoe!
    it's so girly girl.
    is pink you fave color?

    SvaraRadera
  2. tack gumman! det lär behövas :D

    fan vilka heta skor! :D

    SvaraRadera
  3. SV: Då får man verkligen passa på :D:D
    Hur hög är klacken? :)

    SvaraRadera
  4. Inget tokig paket och hämta ut... synd ajg inte kan gå i sånna skor :(

    ja tråkigt med tysklan, mens kolan är viktigare....

    SvaraRadera
  5. sv; ja, ellerhur?! man blir fan mörkrädd över hur otroligt korkad vissa framställer sig!

    SvaraRadera
  6. Hur kommer det sig att du får så mycket paket jämt? Tycker du får jämt haha :D

    Mina böcker kom igår så jag ska snart sätta igång att läsa dom :)
    Några planer inför helgen då?

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag håller på att göra ett arbete om Kina, altså om dess politik och relationer till Taiwan. Nu undrar jag vad du tycker om Kina? Vore jätteroligt om du kunde komma med någon synpunkt!

    Ha en trevlig helg :)

    Leonard

    SvaraRadera
  8. Svar: Vilken tråkig pojkvän ;( Min favorit e molly och agneta ;)

    SvaraRadera
  9. Ja det är inte lätt inte...mitt beror mer på mitt knä...

    planer för helgen?

    SvaraRadera
  10. Ja jätte skönt att den kom redan idag :) Härliga skor. Ska du hitta på ikväll?

    SvaraRadera
  11. hehe du kan väl aldrig motstå shopping? :D
    skulle vilja se hur mkt kläder du har egentligen :P

    SvaraRadera
  12. Jaha vad coolt att du hjälper till med sånt. Ska också syssla med liknande, ska starta upp tjejgrupper här för tjejer i högstadieåldern ^^ Tycker det är kul att göra något även om man inte får betalt och samtidigt hjälpa andra :D

    SvaraRadera
  13. superfina skor! :D me like!

    SvaraRadera
  14. Svar: Ja, min mormor och morfar bor i Vännäs.

    Vilken snygg kjol! Jag har en liknande.
    Jag upptäckte nu att jag också har en sådan vit kofta som den du bär på en bild längre ner. :-)

    SvaraRadera
  15. Oh riktigt nice alltihop :D Dock skulle jag aldrig klara av att gå i de där skorna, iallafall inte utan rullator, eller varför inte en snygging på varje arm höhö. Nej det märks att jag är trött haha :P

    Hur blir det när man målar med en sån där eyeliner?

    SvaraRadera
  16. Snygg kjol.

    Eylinerna är bra. Jag har den vänstra du håller i men den andra färgen skulle inte sitta dumt den heller =)

    SvaraRadera
  17. Jag ÄLSKAR rosa pumps!!! SKitsnygga! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails