tisdag 19 januari 2010

Dags att ta itu med detta...



Nu har jag kommit hem från seminariet jag hade idag och nu är det dags att ta itu med den här lilla högen.... Wish me luck!=)

Om någon undrar varför det ligger en filt på golvet på bilden så är det för att det drar något fruktansvärt från balkongdörren så vi måste ha den där för att det ens ska gå att tänka på att sitta vid skrivbordet. Det är även anledningen till att jag för det mesta ligger/sitter på sängen och pluggar, inte lika kallt där eftersom det åtminstone inte drar där...

13 kommentarer:

  1. Heheh.. dom är söta dom små liven!

    Allt bra med dig??
    Det var inte igår vi pratade..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo det är bra här. Sitter med en trött bebis i famnen men han får bara inte somna för då är jag rädd att det bli samma som alla andra nätter. Han är vaken.. Så vi ska verkligen trötta ut honom idag =)

    Hehehe.. KRAM

    SvaraRadera
  3. Haha ja vilket sammanträffande.Min sambo vill inte ha nötter i maten :P Jo då det e bara bra med dig eller ja kö,änner mig lite krasslig. Kram

    SvaraRadera
  4. sv; ja :)
    sådär har ont i huvvet sj?

    SvaraRadera
  5. hoppas det går relativt snabbt att ta sig igenom det där! :)
    /neafoshoo
    (bichon frise med lite pudel i sig :D)

    SvaraRadera
  6. Nej fy slask är inget kul :(

    SvaraRadera
  7. Näe, vi har heller aldrig direkt firat namnsdagar i våra familjer heller, så det känns inte så viktigt att göra det. Vilket land är din man ifrån, Polen måhända? Jag vet att de slår på stort för det här med namnsdagar (därav frågan!).

    Haha, brukar inte klä upp mig inför städ, men man tager vad man haver (drog ur det jag såg först och klädde på mig!)

    SvaraRadera
  8. Vi har använt oss av Rosenseriens schampoo i drygt ett halvår och är supernöjda. Flaskan är liksom inte ens förbrukad än heller, tänk så dryg!!

    SvaraRadera
  9. sv : beställde i torsdags! :O snabb leverans!!

    SvaraRadera
  10. oj nej, hos oss drar det oxå rejält vid fönstren trots att de tätades för inte allt för länge sedan. Samma sak gäller i skolan så man blir utsatt för ett konstant drag hela tiden...

    //Marina Charlotte

    SvaraRadera
  11. hejhej.
    Jag drivet ett UF-företag som säljer armband till välgörande syfte (t.ex. barncancerfonden).
    Gå in på hemsidan www.pguf.blogg.se och se om det finns ett armband som faller just dig i smaken.

    SvaraRadera
  12. Mjodå, var väl en bra helg. Själv då? =)

    Brukar oftast somna när jag ligger och läser, haha!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails