torsdag 28 januari 2010

Award


Fick denna award av Linda och det tackar man ju för så klart.=)

Med denna award följer lite måsten:
- Lägga in den på sin blogg
- Länka till den jag fått den av
- Berätta sju saker om mig själv
- Välj sju bloggar att skicka den till
- Länka till dessa bloggare

7 saker om mig
  • Jag har 5 äldre syskon, tre helsyskon och två halvsyskon
  • Jag flyttade hemifrån när jag var 17 år
  • Jag har haft en navelpiercing men tröttnade på att den alltid fastnade i kläderna
  • Jag är fruktansvärt långsinnt
  • Jag har aldrig kuggat eller blankat en tenta
  • Senast jag var på bio såg jag The Matrix reloade (det är alltså ca 7 år sedan jag var på bio)
  • Jag har aldrig varit utanför Europa
Jag skickar awarden vidare till: Smajlin, Tinaspicaboo, Rosie, Sofia, Emma-Lou, Linnea & Nilma

Då de flesta redan gjort denna så är ni välkomman att strunta i att göra utmaningen om ni redan gjort den.;-)

11 kommentarer:

  1. Ja, man vill ju ha lite ledigt innan skolan.. skall ju skrivas D-uppsats i höst så då vill man vara pigg och utvilad.

    SvaraRadera
  2. aaw kreativ blogg? tack älskling :D
    jag ska ta mig tiden imorgon o spika ihop ett inlägg ;)
    gjorde det ont att pierca dig? funderat sens jag var 13 men aldirg gjort det :$ hehe..

    får se om jag kommer på något bra da ;D hihi *big smajl*

    SvaraRadera
  3. Jo, men visst är det ! :P
    Yes, jag räknar mig själv som 100% frisk, så nu är jag redo för nya roliga äventyr =)

    Så vad sker idag (fredag) då ?

    SvaraRadera
  4. Jag har fått en avhandling som fars kompis fru skrivit, skall läsa dne i helgen, kanske man får något tips om vad man skall skriva om då... :) för det står helt still :) vill inte fortsätta på min c-uppsats.

    SvaraRadera
  5. Den var väl helt okej, haha :) det var min brors klass!

    Oj jo jag ska med plugga fast inte riktigt lika mycket, idag får det bli lite lugnt hah :) Grattis till awarden :)

    SvaraRadera
  6. Hejsan. Ja men så e det iblan. Då finns orken där inte till att plugga. Skönt att du fick gjort lite iallafall :) Planer för helgen...Mjo ikväll blir det lets dance, sedan i morgon ska vi iväg o storhandla sedan middag med några vänner. Och på söndag e det lite kalas för mig :) Själv? Kram

    SvaraRadera
  7. Hej, fin blogg du har =).

    Det är såhär jag är med på veckans bild och det skulle vara jätte snällt av dig om du kunde rösta på mig.

    Gå in på den här sidan : http://michellepaine.blogg.se/2010/january/finalisterna.html#comment

    snälla rösta på mig, jag har nr 6

    SvaraRadera
  8. tack för åsikten söt;) rolig info! men bion..gillar du inte gå på bio eller bara att de inte blir av? ;O

    SvaraRadera
  9. Nice att inte kugga på en tenta :) Jag har nog samma mål jag med. Fast jag skulle inte dö heller :P

    Ja, fy det tar nog tid att läsa gammaldagssvenska också, haha.

    SvaraRadera
  10. Kul att du fick en sån :)
    Jag har aldrig heller varit utanför europa...

    sv: Javisst är dom :) Bra pris också.

    Ja det är skönt :) Nej för när det är stressigt så blir arbetet aldrig så bra som man vill...

    SvaraRadera
  11. Congrats on the award! Loved reading the 7 things... I can't believe you haven't been to the cinema in 7 years! Although I do find movie prices very high in Europe compared to other countries...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails