måndag 16 november 2009

Working 9-5, what a way to make a living


Dagens outfit: Skjorta och linne Filippa K, byxor Tiger of Sweden och bältet Esprit. Här har jag precis kommit hem så jag har tagit av mig skorna.

Idag har jag jobbat 08:15 -17:15. Är sjukt trött, är inte van att gå upp så tidigt. Är inte alls någon morgonmänniska.... Har suttit vid en dator och skrivit hela dagen. Var kul ungefär fram till lunch sedan hade jag hunnit bli uttråkad för att det var så enformigt, fattar inte hur folk som jobbar så där varje dag står ut.

Ikväll ska jag väl försöka plugga lite också, om jag orkar. Nu vill jag bara gå och lägga mig.. Ska jobba imorgon och på onsdag också och har tenta på fredag så måste försöka jobba lite på kvällarna. Jaja, först middag.=)

11 kommentarer:

  1. Great outfit! Hope you're having a good day!

    SvaraRadera
  2. Å tack tack så jättemycket:) Hoppas att dagen har varit till belåtenhet :D

    SvaraRadera
  3. hehe jag kunde inte motstå ballerinaskorna från hm.. ;) lika bra att köpa dem medan dem finns, har redan sett ett par stycken här nere gå runt med dem! kramar

    SvaraRadera
  4. aha okej. vilken generös karl du har då ;) fast min karl gjorde liknande förra julen. han gav mig sitt kort och jag fick handla vad jag ville. valde en väska för 1200:D haha. blev inte så uppskattat av honom. men han sa ju VAD JAG VILLE :D

    SvaraRadera
  5. Jo det e bra med mig :) Ja jag e faktiskt hel nöjd med sminket :) Och det ser så naturligt ut. Ha en bra kväll :)Kram

    SvaraRadera
  6. ja fast jag måste alltid smörja mig iaf, men den känns renande :)

    SvaraRadera
  7. Jag brukar inte ha problem med att stiga upp tidigt, men det går mycket tyngre nu när det är så mörkt ute...

    SvaraRadera
  8. Sv: jag var sugen på en massa skor från hans kollektion men hade redan beställt en massa från nellys rea så blev inget.

    SvaraRadera
  9. Sv; Inte vet jag om dte var så coolt att vara med där. ;) Mest kul att se "bakom kulisserna" i en filminspelning. Jag gillar egentligen inte att vara framför en kamera..:/ Men då är det iaf inte fokus på en själv. När jag var med i en dokumentär var det däremot inte alls roligt. Jag fick kortslutning i hjärnan så fort kameran dök upp. Hujj! Hoppas det inte blir något av dokumentären. ;) Det var Nils Gaup som ressigerade den. (Oscarsnominerad ressigör från norge) Han har gjort Kautokeino, som var väldigt omtalad för ca ett år sen. Det var när jag var med i Barents fashionweek i norge och ryssland det spelades in. Men inte sett skymten av nån dokumentär, så håller tummarna att det förblir så. Om de inte klipper bort mig helt och hållet, dvs. :D

    SvaraRadera
  10. hahaha ja med :D
    hehe sån är ja med..är verkligen ingen ansiktskännare hihi:P snygg outfit!!

    SvaraRadera
  11. vilken snäll karl du har då! inte många som betalar för en ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails