onsdag 11 november 2009

Vinnaren och okänd avsändare





När jag kom hem från dagens seminarie såg låg denna lilla avi och väntade på mig på hallmattan, ingen avsändare. Spännande, tro vad det kan vara? Kanske läppstiftet jag vann? men det tycker jag inte borde vara för stort för att dela ut. Jaja, får se vad det är när jag hämtar ut det.=)

Sedan vill jag bara passa på att tala om att Bracy har dragit en vinnare i tävlingen om valfri berlock från dem. Vinnaren blev.... Carita! Ett stort grattis till henne. Hon har meddelats om vinsten.

Ni har väl inte heller missat tävlingarna om 500 kr hos Beauty Planet och ett skönhetskit?

Nu ska jag springa ner och handla lite, har lovat min man att laga revebensspjäll à la hans mammas julrecept och måste köpa ingefära. Önska mig lycka till!=) Måste ju lyckas lika bra som svärmor med den här rätten.

15 kommentarer:

  1. det blev en LG pekmobil, km900 :D skit kul med lite nytt.. kramar

    SvaraRadera
  2. Hej. Vad skoj. ska bli roligt att läsa dina tio saker sen :) Absolut ska jag berätta hur bra jag tycker det är sen :)

    SvaraRadera
  3. Wow vilken middag du lovar. :P Massa lycka till, fast tror nog du kommer att klara det galant!

    Sv: Tack, idag ser mina haka ut som jag vet inte vad men ryggen och allt annat är faktiskt bra. :)

    Hoppas allt är bra med dig också!

    SvaraRadera
  4. kul med nya saker. Lycka till med revbenspjällen.

    SvaraRadera
  5. Spännande vad det kan vara:)

    Svar: tack:)

    /E

    SvaraRadera
  6. Ja, ajg älskar möblera om, tråkig tni inte kan göra det.... i dagsläget är mitt sovrum större än vardagsrummet så skall byta de två rummen.... det är något som växt fram...så kan jag ha middagigen för vännerna!

    SvaraRadera
  7. ja visst, nya prylar är alltid kul.. en uppfräschning liksom. Men just nu är jag mest frustrerad över att inte kunna den på en gång! haha.. tålamod = vadå? kram!

    SvaraRadera
  8. Vad kul med paket.
    Extra spännande när man inte vet vad det är =)

    SvaraRadera
  9. spännande med paket :D

    sv: mja, jag är rätt duktig på att steka pannkakor, men några går ju alltid sönder -.-

    SvaraRadera
  10. Thanks for your comment on my blog!

    SvaraRadera
  11. skriv vad där var i paketen sen! blir alltid så nyfiken när man får avier :D

    SvaraRadera
  12. Sv: intervjun kändes jättebra idag :D

    SvaraRadera
  13. Sv: Tackar, nej det är ju inte kul. Men härligt att ha dina blogginlägg att göra då. Gör dagen mindre trist! =)

    Hoppas maten blev bra!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails