torsdag 19 november 2009

Väskan



Igår efter jobbet var jag och hämtade ut min Jimmy Choo för H&M väska, love it!=) Jobbet gick så där igår, var så himla trött och jag är helt oanvändbar när jag är trött. Gör saker som att lägga räkorna i skafferiet, går ut med två olika skor på fötter, tar på mig tröjan ut och in o.s.v. när jag är trött...

Nu håller jag på att laga mig lite lunch innan det är dags att fortsätta plugga lite inför tentan imorgon. Går så där med matlagningen kan jag säga. Råkade sätta på fel platta och på den stod det en använd ungsform så nu är det så rykigt här inne att man knappt ser något och självklart har fönstret i köket fastnat! Brandlarmet satte inte igång vilket man kanske hade kunnat tro (och hoppas?).

9 kommentarer:

  1. God eftermiddag.Ja det var en god sart på denna dag..Snygga väsks som du har köpt.Ha en skön torsdag.kram

    SvaraRadera
  2. Snygg :D

    Sv: nej jag tycker att det är jättedåligt med varken svar på mail eller någon betalning :/

    SvaraRadera
  3. det är jessiemodell.blogg.se:s hundar :D

    SvaraRadera
  4. SVAR:Tack gumman, hur är läget med dig?=)

    SvaraRadera
  5. ja lägger mkt på choklad :p mumma

    SvaraRadera
  6. det låter som något jag med kan göra..sätta igång fel platta! :(

    nej 5.50 är lite för tidigt för mig!

    SvaraRadera
  7. SVAR:Jga mår bara bra =) Händer hos dig då?

    SvaraRadera
  8. Ooh fabulous bag! I think this is one of my favorite items from the range... the leather looks so soft!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails