onsdag 25 november 2009

Usch vilken förmiddag det blev...


Så här blev naglarna när jag målade dem i måndags, älskar verkligen färgen.

Gårdagens outfit: Klänning second hand, armband puss.se, strumpbyxor Åhléns

Klänningen har ena "mudden" på ärmen felsydd, tyget är sytt ut och in.=)

Usch vad stressigt det blev här på förmiddagen. Fick ett SMS:s från jobbet som undrade om jag kunde jobba då det var personalbrist idag. Har inte riktigt tid med det eftersom jag måste förbereda mig tills imorgon då vi ska börja med ett grupparbete och jag dessutom kommer att måsta gå redan efter två timmar imorgon för att inte missa ett av mina volontärarbeten.

Har dock väldigt svårt för att säga nej så jag fick alldelens ont i magen av stress över att jag inte kan jobba. Sedan fick jag för mig att det var torsdag idag så jag kastade mig ut genom dörren utan lunch för att hinna till mitt volontärarbete. När jag kommit halvvägs dit kom jag på att om det är torsdag idag så har jag dessutom missat en föreläsning och gruppen för grupparbetet. Kommer då på att det är onsdag idag... vände hem och nu sitter jag och äter en sen lunch, fortfarande ganska stressad.....

16 kommentarer:

  1. Tack så mycket, fina du! Åh ja, visst är dom söta. Kunde inte måtstå dom, hehe.

    SvaraRadera
  2. snygga..köpte lite nya angelack på ullared igår..så skall måla till helgen =)

    SvaraRadera
  3. Här händer inget speciellt, tenta på fredag så det blir bara plugg! Själv då? det lät inte som en så rolig förmiddag =/

    SvaraRadera
  4. Håller med, fin färg på nagellacket :)

    SvaraRadera
  5. Oh no! I hope things start looking up for you!

    I love the nail polish, a great colour!

    SvaraRadera
  6. I love your nails. Love the dress too!

    SvaraRadera
  7. Det är inte kul att vara stressad, hoppas att det går över.

    SvaraRadera
  8. svart, rosa och glitter :) tänkte nu får jag flascha med lite sånt..när naglerna håller=)

    tack, är förtjust i lampan min =)

    SvaraRadera
  9. Snygga kläder!

    usch vilken start på dagen :( hoppas den blev bättre sen!

    sv: vad skönt :) Gick tentan bra?

    Ja den träningen är jätterolig!

    SvaraRadera
  10. har inte hört talas om gimp, är dte som ps?=)

    nja när man jobbar med barn gick det inte så bra och behålla längden på dom =(

    SvaraRadera
  11. ah tack för tipset, skall kika på det sen efter greys.... =) har du använt det själv?

    kram

    SvaraRadera
  12. hejhej;d nice blogg!
    allt bra me dig?:)

    SvaraRadera
  13. Tycker inte ens den där osis är bra.
    för det blir bara fail i mitt hår.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails