tisdag 10 november 2009

Tangle Teezer - nu har jag provat den!




Skrev i ett tidigare inlägg att jag var sugen på att testa Tangle Teezer och nu har jag gjort det. Så här beskrivs Tangle Teezer (159 kr) hos Eleven.se:

"Frisörernas favoritutredningsborste. Ta farväl av tovor och trassligt hår. Tangle Teezer har på kort tid blivit den mest populära utredningsborsten. Hjälper till att göra håret slätt utan att skada fjällsiktet. Tangle Teezer kan användas för att reda ut både vått och torrt hår.

Du behöver inte vara försiktig! Tangle Teezer är inte lik någon annan borste du tidigare testat, denna underbara borste ger dig ett fantastiskt resultat och reder ut ditt hår helt smärtfritt. För att reda ut riktigt trassligt och besvärligt hår, borsta bara hårdare och mer bestämt. Tangle Teezer kommer inte att lugga utan reder ut dina tovor på ett unikt skonsamt sätt."

Jag måste erkänna att jag inte hade allt för höga förväntningar på den här men jag älskar den verkligen! Reder ut håret lätt och skonsamt utan att luggas, vilket verkligen är perfekt för mig då mitt hår har en tendens att då jag är ute på vintern förvandlas till en enda stor tova...=(

De mjuka gummi/plastpiggarna är riktigt sköna när du borstar håret vid hårbotten och dessutom är den här perfekt för att borsta in inpackningen i håret när du står i duschen. Jag vet att man brukar säga att man inte ska borsta håret när det är blött men för mig är det tyvärr ett måste om inte saxen ska behöva komma fram då det är helt omöjligt att reda ut mitt hår när det torkat.

Det enda negativa jag har att säga om Tangle Teezer är att jag tycker den är lite för stort vilket gör den svår att hålla i.

12 kommentarer:

  1. Så söt borste.Ha en skön kväll.krma

    SvaraRadera
  2. Okej. Ja ikväll händer det inte så väldans mycket min sambo kom precis hem så vi ska laga middag sedan blir det bara soffan tror jag :)

    SvaraRadera
  3. tack :D

    haha vilken söt sak. kanske man ska testa! vad kostar den?

    SvaraRadera
  4. vad roligt att du är med och tävlar =)

    SvaraRadera
  5. Man kanske ska ta och testa en sådan, det börjar bli dags att köpa en ny hårborste.

    SvaraRadera
  6. eller hur :D

    åh den där vill jag testa :D

    SvaraRadera
  7. bra tips :p vill också testa den ^^

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  8. tack snälla söta du =)
    det är verkligen uppskattat

    SvaraRadera
  9. Hmm, borde kanske prova till mitt stora ruffs :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails