tisdag 3 november 2009

Strax iväg


Coolboy Jacket SEK 799, Soaked in Luxury - NELLY.COM

Nu ska jag springa iväg till universitetet för en föreläsning och sedan på vägen hem ska jag hämta ett brev från Buzzador och köpa något gott till min sjukling.

Ni har väl förresten inte missat NELLY.COM:s fashionweek? Massor av bra erbjudande hela veckan. Själv köpte jag kavajen ovan för 629 kr igår. Har länge velat ha den men inte haft lust att betala mer än runt 600 kr så det var verkligen perfekt.

Nej måste dra men skriver mer när jag kommer hem.

15 kommentarer:

  1. Heej! Jag har haft en toppen helg tack!

    Vilken fin kavaj :

    SvaraRadera
  2. okej, det gör jag med! :) Tycker även att Ronan keatings version av låten är bra, men dom är som bra på olika sätt:)

    SvaraRadera
  3. tack tack (:

    ja, klart man vill de :D

    SvaraRadera
  4. Haha, min humor är så kass!!! =)

    SvaraRadera
  5. Haha bra :)

    Här är allt bra, funderar på fixa käk, men vet inte vad bara...själv då?

    SvaraRadera
  6. Hej. Jo filmen var ok :) Nu ska jag se unga mödrar o äta lite middag:) Ha en bra kväll.Kram

    SvaraRadera
  7. Jättefin kavaj!

    Jag fick skicka tillbaka mina saker som jag beställde från nelly för någon vecka sedan. Skorna var för små och hatten var för stor. Så är det ofta när jag beställer därifrån tycker jag.

    SvaraRadera
  8. Superfin kavaj!

    Jag har varit medlem på Buzzador hur länge som helst, men jag får aldrig nåt paket...:( Måste man göra nåt speciellt?

    SvaraRadera
  9. snygg kavaj du!:)

    svar: okej fungerade det bra då?:)

    åh jobbigt, hoppas du sover bättre inatt:)

    /E

    SvaraRadera
  10. Svar: det är lite trixigt de första gångerna men det går bra ändå:)
    jag tar bort mina med sminkborrtagning för ögonen, då lossnar de lätt:) min kompis brukar dra loss dem men nej det skulle jag inte rekommendera:P

    okej:P bättre att lägga själv kanske:P jag skulle nog inte köpa den heller, men vinner jag blir jag glad:P

    /E

    SvaraRadera
  11. den var super fin! man får kanske kolla in nelly nu ;)

    SvaraRadera
  12. så du läser alltså till jurist? :) coolt, det ska jag också göra sedan... Men hur är det? Är det svårt, roligt, jobbigt? :O

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails