fredag 13 november 2009

Pluggat



Idag har jag suttit duktigt och pluggat så nu har jag bara några få sidor kvar av boken. Ska nog ta itu med dem nu tror jag så jag har det avklarat.=) Någon mer än jag som lyssnar på musik när de pluggar?

Älskar de här bärbara hörlurarna, de är inte så snygga och det är köpta på Clas Ohlson för inte mycket alls men de är perfekta att ha när man gör något tråkigt som att städa eller diska. Mycket roligare att göra sådant till musik. Självklart måste man även gasta med i musiken högt och tondövt. Blir liksom roligare så.;-)

12 kommentarer:

  1. va mysigt det såg ut. tillomed för att plugga! haha.

    jasådu, så du är lite samlare du med.. fnissar.

    SvaraRadera
  2. SV: Ja folk säger att det kommer vända snart och att jag kommer få en skitbra jobb eftersom jag har fått vänta så länge på ett nu. Men när vänder det? Det är det jag undrar. Känns bara som om man går och väntar, men men hoppet har jag kvar =)


    Haha jag lyssnar ALLTID på musik när jag gör något. Men jag klarar inte av hörlurar då utan jag drar på högsta på datorn eller stereon och dansar och sjunger till. Om man dansar med hörlurar så åker de av ju ;P Jag har alltid musik på när jag tex gör mig i ordning för fest eller städar =)

    SvaraRadera
  3. okej, använder smink rent för sällan för mitt eget bästa.....blir typ om man skall på fest..... och det är man inte så ofta på nuförtiden haha

    SvaraRadera
  4. haha så är jag med, sover med hellre längre än lägger en hel make up.... :) är ingen morogn människa.... blir det något så är det mascara :)

    SvaraRadera
  5. skönt och veta man inte är ensam om det iaf.... :) haha men nu fick jag ytterliggare en sak och skriva upp på listan över att köpa på ullared haha

    SvaraRadera
  6. ja jäkla drygt känns det...men hoppas jag mår bättre på söndag iaf. så inte hela helgen blir förstörd. vad ska ni göra denna helg då?

    SvaraRadera
  7. Great pic. Have a good weekend!

    SvaraRadera
  8. Jag kan absolut inte ha musik när jag pluggar, då måste det vara tyst :) Men till allt annat går det bra :)

    PS. Tävling i min blogg! DS.

    SvaraRadera
  9. Vilken häärlig hörna du har där du ;)

    SvaraRadera
  10. vi ska inte göra så mkt. troligtvis lär jag ju vara dålig även imorgon så jag kommer nog bara vara hemma. hoppas killen är hemma och tar hand om mig ... (önsketänkande) men annars så lär han kanske gå ut imorgon :)

    sen jobbar jag söndag :/

    SvaraRadera
  11. I couldn't live without my music! being able to block out the world is what gets me through the day.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails