torsdag 5 november 2009

Oh happy day!



Imorse var jag sjukt trött, sedan upptäckte jag att jag tagit fel på vilken tid lektionen idag började så jag måste gå på nästa grupps tillfälle vilket innebär att jag inte kommer hem fören vid 18:00 ikväll. Mitt paket som skulle kommit från Asos senast igår har fortfarande inte dykt upp... ja jag var helt enkelt inte på världens bästa humör, förrens jag loggade in på min mail! Nu är jag världens lyckligaste kvinna! Wohoo, brukar aldrig ha en sådan tur....

18 kommentarer:

  1. Sv: meen.. nä nu ska jag ta och maila Daniel på bloglovin igen. Så lång tid ska det inte ta

    SvaraRadera
  2. Vad va det dom gjrde dig så lycklig då? skönt att det kunde vända :)

    sv: vad kul :) Är vitvinsglögg gott?

    vad jobbigt :( Hoppas att det löser sig med den jobbiga katten.

    Okey vad kul :) Min kurs är tråkig och jobbig. Läser bara om en massa organisationsteorier.

    Nej det är så tråkigt... för då måste man gå och vara nervös i tre veckor till.

    SvaraRadera
  3. tack det kan behövas, aa det jätte jobbigt önskar att vi fick plats med en i badrummet

    SvaraRadera
  4. =)

    ska vi följa varandras lovin ? el vi kanske gör redan de :)

    SvaraRadera
  5. oh vad jobbigt sånt är :(

    SvaraRadera
  6. Hope you get the ASOS package soon! The sweater dress you pictured a few posts down is adorable!

    SvaraRadera
  7. God eftermiddag gumman..Hoppas att du har en skön torsdag.kram

    SvaraRadera
  8. Sv; jaså..ingen snö hos dig?? här vräker de ner..

    SvaraRadera
  9. har du inte sett den? gör det :D

    SvaraRadera
  10. Hej hej. Hoppas allt e bra idag med dig :) Vad skönt att du blev glad igen :) Vadstod det i mailet dp? Vunnit något kanske? Kram

    SvaraRadera
  11. åhj asos har skitsnygga saker =)

    SvaraRadera
  12. sv. åh vad trist! Det är samma här nu, regn hela dagen, snön smälte innan den nuddat marken haha

    SvaraRadera
  13. härligt att vara lycklig :D

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  14. Kul att du är lycklig. Man blir lite nyfis på vad det kan vara =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails