söndag 22 november 2009

Nytt i bokhyllan




Blev dåligt med uppdateringen igår. Vi var först iväg och följde med min svägerskas man och hjälpte honom med inköp av en ny digitalkamera och sen gick vi lite på stan. Blev Leila Lindholms A piece of cake och Stina Algotson och Fredrik Karlssons Bröd för alla sinnen. Sedan gick vi och åt nachos på Hard rock café och efter det gick vi på Cooperfield och tog varsinn öl/cider innan vi gick och handlade lite. Efter det blev det en lugn kväll där vi kikade på South Park och A night at the Roxbury.

Idag står tvätt och städning på schemat och så ska jag ta och göra lite nätshopping. ;-)

12 kommentarer:

  1. oh skulle med behöva en ny digital kamera.... =)

    tack, är så nöjd med det... =)

    SvaraRadera
  2. tur man snart kan gå och lägga sig där haha...=)

    SvaraRadera
  3. Sounds like a fun day!

    Response to your comment: my parent's put a sink in my room and the guest room, to make the number of people using the main bathroom in the morning smaller.

    SvaraRadera
  4. ja dom blev så himla goda :D åt tre :D

    så nu har jag ont i magen istället ;)

    SvaraRadera
  5. de blev vinst ;) åh leilaboken vill ja med ha! blev de nåt härlig nätshopping?

    SvaraRadera
  6. Jag tycker boken är riktigt bra! Lite jobbigt att läsa för texten är ju så gammal, altså översättningen, men jag tycker den ska vara så, den är ju ändå från typ 1840! :)

    Haha, ja jag använder ju också Google men den ser annorlunda ut bara :)

    Ja det är jätteskönt! Hur är det hos dig då? Mycket kvar att skriva eller?

    SvaraRadera
  7. Sv: Nej det var faktiskt en svår nöt att knäcka ;) Haha!

    Har du lust att svara på frågan i mitt senaste inlägg "Dagens lån"? Det skulle uppskattas! =)

    SvaraRadera
  8. Sv; tack ^^ jo min dag har varit ganska bra iaf...hoppas din dag har varit bra :)

    SvaraRadera
  9. ja det är jättekul! ett tips :D

    SvaraRadera
  10. Sv: Okej, nej för jag får ofta aldrig tillbaka sakerna som jag lånar ut eller så måsta jag tjata i flera veckor/år innan jag får tillbaka det. Vet inte om jag är för snäll och folk utnyttjar mig just därför. Tänkte bara att man kunde fråga folket :P För när jag lånar så lämnar jag tillbaka så fort som möjligt, gärna dagen efter eller så snart man träffar personen igen =)

    SvaraRadera
  11. tack! ajdå :/ ja, det kan jag tänka mig :D

    SvaraRadera
  12. hehe jo det har du rätt i :D

    vad har du gjort i helgen då gumms?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails