måndag 30 november 2009

Nu är första advent förbi



Nu är första advent förbi och den bestod av ett besök på julmarknaden där det köptes fudge och brända mandlar. Skulle köpa lokalproducerad glögg hade jag tänkt men den hann tyvärr ta slut.=(

Efter marknaden bakade jag lussemuffins med mandelmassa och vanliga lussekatter. Både muffinsen och katterna blev gigantiska och inte så fina men väldigt goda.=) Bakade mjukpepparkaka igår också.

Nu är det läggdags här och imorgon är det grupparbete och föreläsning som gäller....

9 kommentarer:

  1. Men guud så gott :D Farligt :D

    SvaraRadera
  2. Hejsan.Hoppas att allt är bra med dig idag och att du fått en bra start på veckan. Kusse muffins har jag aldrig hört talas om. Men det ser väldigt goda ut. Kram

    SvaraRadera
  3. jo shopping är mysigt, särskilt när man har trevlig sällskap! :) har du börjat pynta hemma då?? kram kram

    SvaraRadera
  4. Mums med hemmbakat..Det stämmer att det är jag som har gjort min jul grupper..vist är dem fina..ser nästa ut som köpte...kram

    SvaraRadera
  5. Hejsan, allt bra med dig?=)Jag håller på med min praktik nu, så har fullt upp haha.. Men annars mår jag bra.
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  6. Hej. :)
    Vilken fin blogg du har!

    Jag undrar om du skulle kunna gå in på den här länken: http://www.norrteljetidning.se/web/164
    , för att rösta på mig som Norrtäljes Lucia. Elin Griberg Lindkvist var namnet.
    Snälla gör mig lite glad! Din röst kan vara avgörande. Glöm inte att om du nu är snäll och röstar så måste du bekräfta den på din mail annars räknas den inte.

    Puss, en förväntansfull Lucia Kandidat nummer 1

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails