måndag 9 november 2009

Lugn söndag



Söndagen har varit lugn. Vi har spelat ut Risen, riktigt roligt spel faktiskt.=) Sedan så har vi tvättat och varit iväg och handlat inför veckan. Med hem följde även ett paket med Ballerina Pepparkaka. Rätt goda faktiskt. Helt klart min favorit efter orginalet. Smakar mycket pepparkaka och är helt klart en värdig kandidat som fikabröd på glöggpartyt i vinter. Tyckte dock att de var lite väl söta...


Glöm inte bort att tävla om valfri berlock från Bracy och om ett presentkort hos Beauty planet värt 500 kr.

11 kommentarer:

  1. svar: ja jag med! mamma o pappa har helkroppsspeglar i sitt sovrum, på sina garderober men det är så dåligt ljus där inne.. och sen har vi ingen mer, mitt rum har dåligt ljus o min spegel är inte för hela kroppen :(

    SvaraRadera
  2. Godmorgon söta..Jag är feg när det gäller nya smaker..Gillar de orginal så mycket så vet inte om jag kommer våga testa dem..hihihi.-.Ha en skön måndag..

    SvaraRadera
  3. hihi visst va de fräcka:) oh pepparkakor i ballerina..måste ja testa!

    SvaraRadera
  4. Min var okej, jobbade nästan hela helgen. Var ledig igår.

    Gör du annars då?

    SvaraRadera
  5. låter som ni hade en härlig söndag :)

    ah är frisk igen =)

    SvaraRadera
  6. jag har funderat på att prova de där... kanske ska göra det :) fast köper jag hem det så blir det väl bara jag som äter...

    sv: Ja snö vore härligt :) jag vill bara hinna sätta på vinterdäcken på bilen först :P

    Jaha ok, grattis vad kul :D

    okey, ja hoppas det. Clementinsmak låter ju gott :)

    Nej jag föestår det, hoppas att det löser sig.

    Nej bara tre-fyra veckor lång, men de har gett oss arbete nog för en 15p kurs käns det som...

    SvaraRadera
  7. Dom är riktigt söta alltså, som sötningsmedel i munnen - men såå goda! :D

    SvaraRadera
  8. Vågar man testa nytt så är det bara skoj..är lita så när det gäller nya smaker på något som är så gott..kram

    SvaraRadera
  9. haha jag köpte marabou vinter idag, helt ok! mycket jul nu..;)

    SvaraRadera
  10. Jag måste testa den där ballerinavarianten =)

    Sv. Finns den hos adlibris? Måste genast kika in där!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails