torsdag 26 november 2009

Inte utan mitt paket


Rödblommig och fin efter att ha släpat hem paket

Försov mig imorse så jag hann inte äta någon frukost, vi kom inte längre med grupparbetet än att vi bestämde att vi tills imorgon ska läsa igenom ett kapitel i boken (som jag redan läst) och ses igen då. På volontärarbetet kom det inte in en enda som ville ha hjälp så vi satt två timmar utan något att göra.

På vägen hem bestämde jag mig för att hämta mitt paket från NELLY.COM som kommit idag. Så här i efterhand så kanske jag skulle ha väntat tills min man kommit hem och kunnat hjälpa mig bära hem det.... var nämligen inte helt lätt att släpa hem det här stora paketet utan handtag från tunnelbanan på egen hand.

Ska bli roligt att öppna paketet men jag måste samla lite kraft efter pärsen att släpa hem det först.

14 kommentarer:

  1. Oho vad har du beställt för roligt? Blir spännande att se :)

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen. Gud vilket stort paket. Spännande! Allt bra med dig annars idag? Kram

    SvaraRadera
  3. haha ja jag har nog många arbetsskador.
    jag frontar även på andra butiker :D

    SvaraRadera
  4. oh inget litet paket inte hihi...gratis styrketräning kallas det=)

    SvaraRadera
  5. Undrar vad det är i det stora paketet? =)

    SvaraRadera
  6. haha ha wow det va ett stort paket!!

    nej jag tror inte heller att så många kommer välja bort julskinkan... jag hade aldrig i livet velat va utan julskinka! : p

    SvaraRadera
  7. Oj vilket stort paket, måste varit jobbigt.

    jobbigt att börja dagen utan frukost :/

    sv: Ja det är det :) tack :)
    Jo, men vi äger inte lägenheten, bara hyr, men det kan vara bra ändå. Fast det blir kanske att vi väntar tills vi äger en. Tänkte mer på våra bilar, möbler och så.

    Jadå det har den :)

    Ja precis, hoppas att det gick bra!

    SvaraRadera
  8. oj himmelens vilket stort paket!! avundsjuk, hehe!

    naw, tack så mkt, så jag behöver inte dra luvan över huvudet imorn? =) kramar

    SvaraRadera
  9. Åh vilken paket!:P

    Svar: Tack:)

    /E

    SvaraRadera
  10. sv; ja man måste ju göra de ibland...och nu va de ju passande när man ändå ska städa in för advent & sånt ^^

    SvaraRadera
  11. Du får visa vad du har köpt :D

    Sv: trosdagen har varit bra :D Din med hoppas jag

    SvaraRadera
  12. Jo det kan jag tänka mig att det var jobbigt att släpa på den ändå hem :P Jo allt e bra med mig. Jag och min syster har haft hemma spa ikväll och byggt naglarna och massa sånt :) Kram

    SvaraRadera
  13. Vad spännande :) Vad var det för fint i paketet?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails