fredag 6 november 2009

I Buzzadorpaketet



Lite sent kanske men här kommer en bild på vad paketet från Buzzador innehöll. Ska bli intressant att testa denna och sedan är det bara att börja dela ut prover till släkt och vänner. Roligt, roligt.=)

Vill du också få chansen att prova nya produkter? I såfall tycker jag att du med ska bli en Buzzador. Vill du veta mer innan du bestämmer dig? Läs i såfall här.

Glöm inte bort att tävla om valfri berlock från Bracy och om ett presentkort värt 500 kr hos Beauty planet.

18 kommentarer:

  1. sv. Tack detsamma:)

    Jag använder Neutrogena, deras wash and mask och en annan som är till för porer. Bra produkter!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, den är bra kan jag säga;)

    SvaraRadera
  3. sv: 4 timmar för två maskiner.. liiite overkill.

    SvaraRadera
  4. tack så mycket =)
    hoppas du får en trevlig helg =)
    kram

    SvaraRadera
  5. Ja, skall se kent på malmö arena i vår..... :)

    SvaraRadera
  6. ja det finns allt bra roliga människor.

    åh den där e bra :D

    SvaraRadera
  7. Jag såg den och jag bara den skall med hem, den skall jag använda i december.... =)
    den är köpt på cubus 99kr...perfekt :)

    SvaraRadera
  8. Ja, passade min plånbok kanon! =)

    SvaraRadera
  9. Sv; tackar ^^ ja har oxå funderat på om ja oxå ska bli en buzzador..

    SvaraRadera
  10. svar: jag har aldrig gjort det förut :) men det var jätte gott, fast jag får se upp med grillkryddan nästa gång, haha hade nog lite väl mycket :)

    kram o ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  11. tack :D den är såå mysig :D

    SvaraRadera
  12. Vilket häärligt paket! :D

    sv: Hmm.. har du kikat på ica efter teet?

    SvaraRadera
  13. sv; ja! :D
    /mirandagehlin@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Kul!

    Jag är med i buzzador, men det var nog mer än ett år sedan som jag fick erbjudande om att testa något.

    SvaraRadera
  15. kostar det någonting att vara med? :o

    SvaraRadera
  16. jag fick oxå det, superbra! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails