torsdag 5 november 2009

Hemma från seminariet


Jag i Berlin i somras med en weissbier blandat med hallonsyrup

Nu har jag kommit hem från seminariet och hunnit äta middag. På vägen till universitetet hämtade jag min kavaj som jag beställde från NELLY.COM
i måndags (beställde den vid midnatt natten till tisdag och den kom fram igår! Sjukt snabb leverans) och mitt paket från Asos som kom här precis innan jag åkte hemifrån.=)

Blev som sagt en riktigt bra dag det här.=) Kom ihåg att gå in på Thai-stället och betala för maten jag köpte igår. Är inte så farligt som det låter, var inte så jag inte hade råd att betala igår men deras kortterminal var trasig och jag hade inga kontanter så de sa jag kunde betala nästa gång jag kom in men jag tycker inte om att vara skyldig så jag gick in idag och betalade. Snällt av dem att låta mig handla mat fast jag inte kunde betala eftersom kortterminalen var trasig tycker jag.

Nu ska jag plugga lite och sen bara njuta av ett förhoppningsvis lika fint slut på en dag som visade sig bli riktigt bra, äntligen har turen vänt efter en riktigt tung höst.=)

Tänk vad ett litet mail kan göra.=)

12 kommentarer:

  1. aaa visst d :) såg att ja me följer dejje :)

    SvaraRadera
  2. Det är du inte ensam om ;D

    SvaraRadera
  3. vad skönt det blev an bra dag i alla fall... :) ah ja det var snällt av dom göra så!! lite surt annars! =)

    jag är med kass på åka skidor men älskar det i alla fall!

    SvaraRadera
  4. shit va gulligt utav dem =)

    SvaraRadera
  5. ahh okej jag har bara åkt 1 gång *ler*

    ah ja det hade blviit lite av en besvikelse och gå hem utan mat och hungrig, finns ju en andledning till varför man beställer hem hehe för man inte orkar laga :)

    SvaraRadera
  6. men du får ju säga åt karln din att joina dig då du ska se :D

    SvaraRadera
  7. sv: Nej det va riktigt skönt faktiskt :)

    love/nicole

    SvaraRadera
  8. sv: ja dom är supersöta :)

    love/nicole

    SvaraRadera
  9. Åh jag vill också shoppa!

    Ps. Ska du vaccinera dig mot svininfluensan? =) Hjälp mig att bestämma mig!

    SvaraRadera
  10. Ja det var snälla människor. Många skulle väl låta bi att betala tillbaka också:P Inte jag dock:P

    Svar: Tusen tack:)
    /E

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails