onsdag 11 november 2009

Har fått en award


Har fått en award av Sunlightsymphony och det tackar man så klart för.=)

Denna ska skickas vidare till tre andra bloggvänner.
Jag har bestämt mig för följande:
Emmelist
Pinkbow
La Petite Pois

Kika gärna in på deras fina bloggar.=)

Sedan ska man/Jag skriva 10 saker om mig själv:
  • Har varit statist i TV-serien Nya tider
  • Älskar att shoppa! Någon som är förvånad?=)
  • Är gift
  • Har extremt dålig självdisciplin, sitter ofta och surfar istället för att plugga
  • Är en nattperson och har extremt svårt att ta mig upp på morgonen
  • Har väldigt bra sifferminne (annars är jag dock fruktansvärt glömsk)
  • Jobbar extra som skribent på en nyhetsredaktion
  • Har alldelens för många läppglans
  • Är otroligt blyg
  • Blir väldigt lätt arg när jag ser debattprogram/nyhetspanelen och liknande på TV

13 kommentarer:

  1. naaaaaaw. en award till mig? du är för söt! :D

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att läsa dina tio saker :) Jasså du är gift :) Får jag fråga hur gammal du är? Roligt att ha lite udda meriter som tex statist :) Kram

    SvaraRadera
  3. Tack så myckeet <3 haha lyckades komma upp på morgonen, yeey haha :D

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att läsa dina tio saker =)

    SvaraRadera
  5. Hej tjejen allt bra med dig idag? Jasså 28 år. Hur länge har ni varit gifta? Trodde faktiskt att du var i ålder med mig. Men Du är bara 3 år äldre :) Händer hops dig idag då förutom plugg.Kram

    SvaraRadera
  6. Se där nu fick man veta lite mer om dig:)

    Svar: Ja vet du vad det var du fick på posten nu?:) LÄppstift borde ju komma ner i brevlådan;P

    /E

    SvaraRadera
  7. Sv; tack för länken men de där gäller inte för min dator! Jag har windows 7 starter edition..& på den går de inte att byta :(

    SvaraRadera
  8. Sv: Jag såg Cry-baby första gången när jag var kring 11, sen dess har den en speciell plats i mitt hjärta hehe :)

    SvaraRadera
  9. hahah nää ag vet nya bröst till bonus är verkligen något annorlunda :P

    SvaraRadera
  10. jag vet jag blev jätte paff att de svarade :O

    SvaraRadera
  11. Tycker alltid det är lika roligt att läsa fakta om folk. :D

    På tal om statist, jag har varit statist i "populär musik från vittula".

    SvaraRadera
  12. Spännande med ett paket till =)

    Jag ska försöka att komma ihåg den där rean ikväll.

    SvaraRadera
  13. ah thank you so much sweet-pea!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails