fredag 27 november 2009

Här är vad som gömde sig i paketet


Stövlar Fornarina

Rules by Mary jacka

Skjorta Vila, jeans Only och stövlar Fornarina

Julsockor från Happy socks

Mössa Rules by Mary

Mintgrönt lack från Essie

Det här och ett par fotlösa knästrumpor (som jag inte lyckades få till någon bild på) var vad som gömde sig i det stora paketet jag hämtade igår.=)

Annars så har dagens spenderats på universitetet där vi plitat på ett grupparbete. På vägen hem köpte jag saffrans för i helgen har jag tänkt baka saffransbullar, tror det blir både lussekatter och bullar fyllda med mandelmassa.

26 kommentarer:

  1. God kväll gumman.Fina saker du hade i packetet...När jag var i Thailand så fan sen flinta resturang som var exakt som flinta tiden..hihih..sten bord & allt mysigt & personalen som jobbade där hade flinta kläder..hur coolt som helst.Ha en skön kväll.kram

    SvaraRadera
  2. Kan ju förstå nu varför paketet var så stort;P Men bra plagg du hittat iaf:)

    /E

    SvaraRadera
  3. tackar ;)
    fina saker, gillar verkligen stövlarna!!

    SvaraRadera
  4. Hejsan. Allt bra med dig idag? Ikväll händer inte så mycket.Vi har precis ätit middag. Och ska snart köar till mina föräldrar och fika. Händer hos dig då? Fina saker du beställde:) Kram

    SvaraRadera
  5. Ja det var det allt..Hoppas att du får en härlig kväll.krma

    SvaraRadera
  6. åh så fint! riktigt avundsjuk nu, hehe. =) hoppas du också har en fin fredag, kram kram

    SvaraRadera
  7. vad kostar dem om man får fråga? =) för övrigt har du snygga ben om jag får säga så XD mina är så smala fast stora på fel ställen, hmm.. =)

    SvaraRadera
  8. nej det var helt sjukt pris på ett par leggings.
    inte värt enligt mig !

    fina grejer du köpt hem... shopaholican där ;)

    SvaraRadera
  9. o de e bra;d händer denna helgen då?:)

    SvaraRadera
  10. snygga saker!! Älskar den röda kappan.

    sv: ja han är redan piggare :) Ja, hoppas att nästa fungerar.

    vad skönt, men dte är nog inte så bra att missa frukosten i längden. jag blir iallafall jättesurig utan mat :P

    SvaraRadera
  11. fina saker =) gillar nagellacksfärgen!

    SvaraRadera
  12. Ja de var en trevlig kväll!

    snygga stövlar!:)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  13. Läckra stövlar, och fin blogg ;-)

    SvaraRadera
  14. Svar: det var en riktigt trevlig kväll också:)

    Kan tänka mig det på storleken:P

    /E

    SvaraRadera
  15. Kappan var ju helt gaaalet snyggt! :D

    SvaraRadera
  16. snygga grejer!

    tack :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  17. SV; Jag hittade ett bra ställe som visade hur man gjorde, så det behövs inte längre :) Men tack ändå!

    (förlåt för sent svar)

    SvaraRadera
  18. haha det gick ganska bra, tack för att du frågar :)

    SvaraRadera
  19. Snygga saker :D älskar stövlarna :D

    SvaraRadera
  20. Så mycket fint!
    Jag gillar verkligen mössan =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails