måndag 30 november 2009

Grupparbete och föreläsning idag






Idag har det varit grupparbete och föreläsning på schemat. Blev bara en drickyoghurt till lunch så när jag kom hem tog jag mig några godisar som jag köpte på julmarknaden igår. Hade även fått ett brev i brevlådan när jag kom hem som innehöll ögonskuggetrion jag vann för ett tag sedan.=) Ska bli riktigt skoj att testa den, tycker färgerna ser enormt härliga ut.

Nu ska jag ta och plugga lite tills min karl kommer hem och det är dags att fixa middag. Hoppas ni haft en riktig fin start på veckan allihopa!

17 kommentarer:

  1. Så gott godiset såg ut.Ja jag älskar att baka & pyssla..speciellt när det är någpn högtid..

    SvaraRadera
  2. Det är en vannesak..man blir bara bättre & bättre för varje gång man träna på det.HA nu en skön kväll.

    SvaraRadera
  3. SVAR:Ja jag trivs verkligen :)
    Ja det blev lite pepparkakor o julmust faktiskt, hihi <3
    Kram <3

    SvaraRadera
  4. det är precis likadannt här.. har jätte svårt med rött o tomtar o en massa krims krams! förstår inte hur vissa kan pynta hela hemmet från golv till tak med jultrams. Jag skulle bli sjukt stressad av allting! kram kram

    SvaraRadera
  5. Hej hej. Jag ska nog prova göra såna :) Vad bra att din måndag varit bra :) Nu ska jag hoppa in i duschen :)

    SvaraRadera
  6. Sv: det blir samsungmobilen :D

    SvaraRadera
  7. nej inget anna anka för min del..kalle anka skall det vara! =)

    min 1adevnt var mysigt, hela fmailjen sammlad, åt och hade trevligt :)

    SvaraRadera
  8. hehe nej inte en enda klapp faktiskt. bara saker till mig ;)

    SvaraRadera
  9. Hej på dig! :D Ja, jag har redan en tjej som frågat mig, så vi får hålla tummarna att jag kan ta hennes hund några timmar ibland, och få någon hundring då och då.

    Kram :)

    SvaraRadera
  10. det är nästan det bästa med hotellvistelser =)

    SvaraRadera
  11. sv: och bekräftat på mailen? :D <3

    SvaraRadera
  12. hehe ok;d jo de e bra;d inget speciellt. händer denna veckan då?:)

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Du missar väl inte tävlingen på min blogg där Du har chansen att vinna två Masterpiece mascaror från MaxFactor?!
    Gå in på min blogg (http://LiiCee.blogg.se) och klicka på bilden längst upp, eller gå in i kategorin 'Tävlingar' för att läsa mer och delta!

    *mvh L .*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails