måndag 23 november 2009

Föreläsningen över

Nu är första föreläsningen på den nya kursen avklarad, gav väl inte så mycket direkt. Nu har jag tänkte ta och kika lite på något avsnitt av The Hills och måla naglarna. Tror det blir färgen här nedan idag.=)


När jag kom hem hade även fått en kommentar om att jag vunnit ett par torgvantar hos Livet som pysselkiise som bl.a. gjort de fina torgvantarna nedan. Bilden kommer från hennes blogg.

Jag har önskat mig ett par rosa, tror de kommer att bli jättefina. Börjar känna mig lite som proffsspelarna som blåser tv-tittarna på vinsten i Postkodmiljonären. Ja förutom att jag inte lägger några pengar på att delta i de tävlingar jag vunnit då....

Nej nu ska jag sätta ingång med naglarna. Återkommer senare. Hoppas ni haft en fin start på veckan allihopa.=)

15 kommentarer:

  1. sv; visst är det drygt! hoppas på att kunna somna ikväll bara, är tröttare än tröttast och skulle kunna somna här och nu ;)

    SvaraRadera
  2. Oj vad du vinner:P

    svar: tack så mycket:) åh vad snällt:)

    /E

    SvaraRadera
  3. Tyvärr så hållde inte humöret i sig. Fick jätteont i magen också blev jag sur :(
    tihi!

    SvaraRadera
  4. OK, men då är du färdig med universitetet snart ju? :P

    Haha ahh, men den boken jag läser är grymt bra :D

    SvaraRadera
  5. oh, måste oxå fixa naglarna idag :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  6. ok :) Jag har bara hmm 6 år kvar typ haha :D Men det är kul ju :)

    SvaraRadera
  7. Men gud du har verkligen turen på din sida när det gäller tävlingar :)

    SvaraRadera
  8. Hejsan och tack så mycke. Jag är ganska säker på att vi inte har likadan mobil, min har man nämnligen ingen pekpinne till, utan man använder pekfingret.. så därför ingen sådan skruv, ler.

    hoppas verkligen det är lätt fixat, ska nog åka till butiken imorn o kolla med dem.. kramar! <3

    SvaraRadera
  9. I love MAC. They have so many fun colors!

    SvaraRadera
  10. hehe samma här fast rött lack!=)

    SvaraRadera
  11. jag vill också vinna en massa :D

    SvaraRadera
  12. how is the mac colour? i have tried their nail polish before but was not so keen?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails