fredag 13 november 2009

Det här fick jag hem idag




Båda breven innhöll Garnier produkterna som jag vann i Sofias tävling i samarbete med Garnier och bloglovin'. Det paketet som var öppet när jag hämtade ute det innehöll produkterna som står på pallen som har lite kantstötta kartongen.. och som hade läckt lite, måste skölja av förpackningarna.

Nu återstår bara fråga, var ska jag ställa produkterna någonstanns?

Min stackars man kommer att få slag när han ser alla produkterna. Han tycker redan jag har alldelens för mycket smink och hudvårdsprodukter. Visst har jag välstädat i mitt badrumsskåp förresten?;-)

13 kommentarer:

  1. Då får man säga grattis till vinsten.skoj med många produkter..Ja det ska bli mysigt att blädra i tidningen.kram

    SvaraRadera
  2. roligt att du vann :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  3. ja jag tog sprutan... har hela tiden sagt att jag inte ska göra det. men se hur det blev.

    jag mår piss kan jag då säga. fick typ alla biverkningar som man kunde få :P

    SvaraRadera
  4. Sv; aha okej...ikväll så kommer de inte hända så mycket..ska ta de lugnt å kika på idol bara ^^ ska du kolla på Idol? vem tror du kommer åka ut ikväll? ja tror Eddie...

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten :) haha jag städa badrummet idga...och slänge en massa skit... :) stod och fundera på om det finns något bästföredatumt på ögonskuggor eller inte?

    SvaraRadera
  6. Sv; ja jo..hon kan nog oxå åka ut...men hon e bättre än eddie iaf!

    SvaraRadera
  7. Okej :) Haha det e inte märke efter sprutan. Det e blåsan jag har fått på min fot eftersom bandaget tydligen skavt. Grattis till vinste. Och gud vad mycket smink o sånt du har, Önska att de grejorna låg i mitt badrumsskåp.

    SvaraRadera
  8. haha ja det såg nästan ut som det var dags.... :) mitt kommer se ut som ett bombnedslag innan helgen är slut...

    ohh, då borde jag nog slänga hälften av mina och köpa nya då....=) kanske skall fynda på ullared :) är det likadant med puder då kanske? är så kass på sånt haha

    SvaraRadera
  9. åh vad härligt att vinna!
    ha en härlig helg, btw :) kollar du på idol?

    SvaraRadera
  10. Haha härligt rörigt med massa roliga krämer och smink, kan man INTE få för mycket av! ;)

    SvaraRadera
  11. Inte slaviskt, men kollar de gånger jag har tid :)

    SvaraRadera
  12. Härliga paket du!:)

    Svar: tack:)

    nej men är jag i stockholm sp tycker jag att det är kul att se en kändis;P men jag är inte en sån som skriker och har mig bara för att jag ser en kändis;P glor lite extra gör nog jag med:P

    /E

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails