lördag 14 november 2009

Dagens köp



Klickade hem denna väska från Jimmy Choo for H&M idag. Kände att jag inte riktigt hade råd med den så min man sa att jag får den i julklapp av honom, det uppskattas.=)

Hade väldigt gärna vilja köpa ett par skor också men de hann tyvärr ta slut i min storlek. Men det var väl ingen överraskning direkt. Självklart finns kollektionen redan ute på ebay och Tradera, dock som vanligt i de flesta fall till ett rejält överpris.

Fick ni tag på något ur kollektionen?

Nu ska jag iväg på födelsedagsfika hos svägerskan, skriver mer sen.

14 kommentarer:

  1. grymt snygg väska.. jag ville med ha skor därifrån men tyvärr tog min storlek slut med :(

    SvaraRadera
  2. funky bag! very rock chick!

    SvaraRadera
  3. Tyckte den var en av de snyggaste sakerna i hela kollektionen :) Blev riktigt besviken faktiskt! :(

    SvaraRadera
  4. Great bag! And what a nice gift from your husband as well ;-) I didn't go, because I didn't want to stand and wait for hours. If they still have something next week, I might check it out. Hope you're having a lovely weekend!

    SvaraRadera
  5. Kanske får ge den ett försök :)

    Å tackar tackar :)

    SvaraRadera
  6. tack, men den vart okej, inte som jaf förväntat mig :/

    aa väldigt heta ;)

    SvaraRadera
  7. tack!
    haham jadu, jag vet inte vad som flög i mig när jag skrev in det, haha :D

    SvaraRadera
  8. ja, jättemysigt :)
    och ja den är jättefin :)

    SvaraRadera
  9. vet inte om den förra kommentaren skickades så skriver en ny eller en till;P

    snygg väska vad kostar den?:)

    Svar: ja gör det:)

    haha precis:P

    /E

    SvaraRadera
  10. Sv: har du ingen bild på skorna? :D:D

    SvaraRadera
  11. Hesjan. Allt bra med dig idag? Kram

    SvaraRadera
  12. naah hann inte med det ;( men nästa sammarbete.. köpa o sälja tjäna pengar typ :P heheh om man h ar ekonomin så att säga.

    dricka grädde, hkmm ska fundera på det, tills dess håller jag mig till mina scandi milkshakes ;D tack ändO!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails