torsdag 19 november 2009

3 x Dagens

Bjuder på lite dagens outfitbilder från idag, igår och i förrgår.




Översta bilden, dagens: Klänning Lindex, strumpbyxor Åhléns, halsband?
Mittersta bilden, gårdagens: Kofta Filippa K, top Corey Lynn Calter, byxor Tiger of Sweden
Nedersta bilden, tisdagens: Klänning Corey Lynn Calter, kofta Filippa K, strumpbyxor Åhléns

Hittade en godisbutik vid jobbet igår som hade laktritspipor så jag var tvungen att köpa två, älskar verkligen lakritspipor!
Nu ska jag rätta lite gamla tentor jag gjort och se hur det har gått. Håll tummarna för att jag är redo för tentan imorgon.=) Fick resultatet från Nationalekonomin idag och den hade jag klarat. Skönt, då slipper man tänka mer på den.

16 kommentarer:

  1. Vad kul att du klarade nationalekonomintentan! Grattis :)

    Hoppas att tentan du ska göra går bra :)

    sv: ja det va jättemyigt :) Har äntligen badkar :)

    Okey vad skönt :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket jag tror vi kommer ha hel great :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ohh, I love the black and white skirt!

    SvaraRadera
  4. Är du medveten om att du har den grå polotunikan bak och fram??
    Knapparna skall vara i ryggen :)

    SvaraRadera
  5. Super fina! gillar första mest :)

    SvaraRadera
  6. tack så mycket :)

    hoppas tentan gick bra! =)

    SvaraRadera
  7. Sv: Jaa skittråkigt ju :(

    Åh älskar första outfiten! har själv letat efter något liknande, Hur mycket kosta din? =)

    SvaraRadera
  8. ja gör det! mitt hår är jättelent och fint nu efter inpackningen som jag körde på morgonen :D

    SvaraRadera
  9. här kommer jag med ett riktigt sent svar men nu för tider finns det knappast tid för bloggen..
    Men det var ju tråkigt att du inte kan titta på DH :/ jag pga jobber har itne sett ca 4?avsnitt nu i rad..
    Jätte fina outfitts,särskillt den sista.

    SvaraRadera
  10. matchen gick kanon,vinst! hoppas på vinst idag med:P tjusiga outfits!

    SvaraRadera
  11. Ja, det där drygt och vänta.... väntar på besked på vår inlämningsuppgift vi lämna in för 2 veckor sedan.....:)

    SvaraRadera
  12. Sv: Jaha, den var grymt snygg i alla fall även fast du har den bak och fram! ;)

    Nej precis, det är ju lika mycket fredag fast man är arbetslös. :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails