torsdag 20 augusti 2009

Today

Tubtopp Corey Lynn Calter, kjol Rut M.fl. skor Esprit (syns ej) och ring från Berlin
Den här ringen köpte jag i Berlin

Idag har jag inte gjort så mycket. Såg klart filmen jag började se igår, den var väl så där. Inte superbra. Sedan så har jag gjort mitt gruppval till kursen som kör igång på måndag samt tittat lite på villka specialkurser jag ska söka till våren, är ingen som känns jättelockande.=( Vet inte alls vad jag ska välja för något.. men har till den 15 oktober på mig att bestämma mig så det ska väl gå.

P.S. Ni vet väl om att ni kan förstora bilderna genom att klicka på dem?

9 kommentarer:

  1. hehe okej =) det som är så gött =) jag älskar då de i alla fall .. =) men smaken är som baken, delad !

    Svara gärna på min fråga i mitt senaste inlägg så e du söt =)

    SvaraRadera
  2. Tack! :) Hoppas jag med, ska på utflykt nu om en liten stund, skriver om allt sen haha :)

    SvaraRadera
  3. Haha xD Okej. Vissa människor är ju väldigt diskreta av sig!:P

    SvaraRadera
  4. Hej snygg blogg du hade, titta gärna in hos mig och lämna ett spår :)

    SvaraRadera
  5. Jättenyggt!

    Svårt att välja kurser... jag ska välja inriktning till våren.

    sv: tack :)

    Ja det är dom verkligen :)
    Ja det förstår jag :)

    Ok, ja dat är svårt att komma ihåg.

    Okey då är det inte bara min dator, hoppas det funkar hela dagen idag.

    Okey vad skönt :) Jag läste nationalekonomi 30p
    Ok, jag börjar min 4e termin.

    Ja det rä det :) Men dyrt :P Jag gjorde av med ca 1000 kr...

    Okey vad mysigt :)

    Idag ska jag gymma och fixa med lägenheten, skulle också vilja köpa en kursbok jag ska ha läst lite i till på måndag.
    Vad ska du göra?

    SvaraRadera
  6. Ja jag kände också det där med kräftorna.
    Därför passade jag på att bjuda hem lite kompisar när mamma och pappa ska på kräftskiva:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails