måndag 3 augusti 2009

Loppisfynd och paket

Blev 30 st böcker inköpa under loppis besöken i norrland
När jag kom hem låg det här fina paketet från Finland och väntade på mig
och det här är vad paketet innehöll

Kom hem från Norrland i förrgår och tänkte svara på alla era kommentarer men tyvärr så slutade internet att fungera efter att jag svara på bara en 2-3 st. Ska försöka hinna svara på resten här under kvällen. Imorgon åker jag ju utomlands i tio dagar så då kommer det nog inte bli mycket bloggat.

I Norrland så badade vi i havet (kommer bilder senare), firade svärmor, satt barnvakt åt min mans brorsdotter och var på olika loppisar. Köpte 30 st böcker så nu har vi lite läsning igen.=)

När jag kom hem så låg det ett fint lite paket som jag vunnit hos Fröken Ekos och väntade på mig på hallmattan. Trevligt.=)

Idag var jag och shoppade ett par skor och lite underkläder inför utlandsresan.

Okey, det var den lilla updaten. Nu ska jag fortsätta med packningen.

6 kommentarer:

  1. sv: okej ^^, men det kommer en ny chans varje vecka ;)

    SvaraRadera
  2. oj 30 böcker då har nått och stoppa näsan i.
    För mig skulle det ta 30 år och läsa alla dom är ingen bokmal som jag önksar att jag vore. Önskar att jag läste mer är ju så mysigt. Blir max en bok per år för min egen skulle dock blir det en del sagoläsning.
    Det är så roligt med loppisar

    SvaraRadera
  3. Wiho, you're back! :)

    Jag vill se skorna o underkläderna du köpte :D kul med paket o böcker. Jag ska till biblioteket här imorgon och läsa och låna några om jag lyckas få ett lånekort (bor ju inte här) :)

    SvaraRadera
  4. Det gick bara bra idag. Dock sega kunder..:(

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej! Förlat verkligen att jag inte svarat pa dina kommentarer innan, men jämt när jag klickade pa skicka sa försvann allt! Hoppas att allt är bra med dig i alla fall :)

    SvaraRadera
  6. hej sötnos!
    det är ingen fara att du inte svarat förren nu. Ingen panik vett du! =) nej fy sjutton jag jobbar ju hela sommaren så hemma är jag inte.. o inte på semester heller, efter som jag, som sagt jobbar. hehe.

    kram o sov sött.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails