måndag 17 augusti 2009

Howdy cowboy!


Dagens outfit: Skjorta Coola Anna, jeans Acne, stövlar Nilson och örhängen köpta i Berlin.

Nu ska jag åka ut till universitetet och registrera mig hade jag tänkt. När jag kommer hem ska jag se om jag hinner slänga upp några första Berlin-bilder. Har inte hunnit med det under helgen för det har varit en massa annat på gång. Bl.a. var vi tvungna att att ta hand om all semestertvätt som blivit och sedan så blev min man morbror medans vi var i Berlin så vi var även hem till min svägerska och satte ihop barnvagnen och spjälsängen åt dem tills de kommer hem från BB (villket troligen blir idag).

11 kommentarer:

  1. ja det var något minne i datorn som dog.... men har fått tillbaka den nu...skönt =)

    tack för du röstade på mig :) hoppas du har en bra dag kram

    SvaraRadera
  2. Sv: haha nej, det är väl inte det, men medicinen jag äter torkar ut alla slemhinnor och gör ansiktet kruttorrt :) Riktigt snygg outfit tjejen!

    SvaraRadera
  3. jag trivs väl sådär hehe .. till å från hatar vintrarna men älskar sommrarna =)

    nu ligger det uppe lite bilder från mc-festen ta dej en titt vet jag ! =)

    SvaraRadera
  4. jag söker lite ströjobb här och där :)

    SvaraRadera
  5. Love the outfit!

    Thank you so much for the tips, I can't wait to check out the shops you mentioned!

    SvaraRadera
  6. Sv: Näe, meansvärk. Hata! Men en anledning för mig att be pojkvännen hämta saker och springa runt, hähä! tabletten är ju skitgod också, så den får du pröva! :)

    SvaraRadera
  7. Ja, jag älskar paket :D Imorgon får jag det och det ska bli kul!

    SvaraRadera
  8. sv: ja jag shoppade lite :) hihi, skor, linnen, klocka osv :)

    fin outfit !

    SvaraRadera
  9. Så snygga stövlar!

    Sv. Jag får vänta tills jag kommer hem med att prova locktången. Det är ont om uttag här i föräldrarnas hus så jag nådde inte fram till någon spegel =)

    SvaraRadera
  10. ja gör det :) hon har riktigt snygga linnen!
    jag har beställt mitt iaf :D

    längesen vi hördes utav..hur är det?

    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails