måndag 17 augusti 2009

Hotel Westin Grand Berlin

Hotell entrén
Hissen till poolen låg mitt emot vårt rum
Telefon i badrummet, vad ska man ha den till?
Vatten för 8,50 euro fanns att tillgå på rummet...
Sängen
Ännu en bild på the heavenly bed
Tvättstället med hygienprodukterna
Morgonrock och tofflor

Badkaret

Börjar med att bjuda lite bilder från hotellet som vi bodde på när vi var i Berlin, Westin Grand. Bilderna från rummet är från vårt första rum, vi fick byta till ett lite större rum sedan air conditionen i taket orsakade vattenläckage på rummet. Rummen såg dock nästan exakt likadana ut förutom att det nya rummet var större och med ännu fler täcken och kuddar i sängen.

Hotellet var fint med fina och ljusa rum och underbara hygienprodukter. Poolen var perfekt tempererad och bubbelpoolen var mysig. Använde även badkaret på rummet, älskar att bada och har inget badkar hemma. Blev dock inget vatten köpt på rummet, 8,5 euro känns lite väl för en flaska vatten...

11 kommentarer:

  1. Jo dagen var fin igår:)

    Förra terminen så jobbade jag med en tjej som var som min extra mamma på jobbet, vi taffsade på jobbet såklart bara på skoj, och nu jobbar jag med en dam som jag inte kom överens med mitt fösta år ute i arbetslivet, och nu så jobbar jag med henne igen, känns inte så kul och flera kommer inte övrens med henne, jätte tråkigt, men jag försöker att ge de en chans, så vi får väl se hur det går, det går väldigt mkt upp och ner.....

    Ja jag brukar jämt köpa tidningar när jag är utomlands för att bli av med små mynten:)
    Nu ska jag sova, Kram

    SvaraRadera
  2. :P Oj det är ju tre och ett halvt år! Hur länge läser man den utbildningen då? Jag ska börja första året på samhäll nu på onsdag! :)

    Ser riktigt fint ut! Undrar med vad man kan behöva en telefon på toaletten till, vem skulle vilja ringa därifrån? xD

    SvaraRadera
  3. gud vad härligt :D jag älskar att bo på hotel, när man väl gör det :P hehe! det ska jag önksa mig av min pojkvän till våran 3årsdag :D att vi bor på hotel, var som helst :D

    SvaraRadera
  4. Filmen var jätte bra ;P

    SvaraRadera
  5. Kul att se bilder!
    Jag har en förklaring till telefonen. Killar (åtminstone min sambo) brukar tillbringa tid på toa. Läsa tidningar mm. Så telefonen är för deras skull. De kan passa på att ringa viktiga samtal och slå två flugor i en smäll så att säga =)

    SvaraRadera
  6. ser jättefint ut... jag skall läsa till specialpedagog =)

    SvaraRadera
  7. verkligen! sommaren borde vara längre :(

    SvaraRadera
  8. yes yes sjukt kul va de =)

    nu har jag en som har gästbloggat i min blogg ta dej en titt i det senaste inlägget =)

    SvaraRadera
  9. ja det är gånska många som inte tycker att de passar i rött på läpparna, men det är nog en vanesak :)

    SvaraRadera
  10. åh tack så mkt :D!
    ja, det blir nog supersnyggt ska du se :)

    SvaraRadera
  11. fräscht hotell! och den handkrämen från body shop måste man ju nästa köpa, god gärning liksom :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails