måndag 24 augusti 2009

Hört på tunnelbanan

Tjejen på bilden är alltså inte samma tjej som på tunnelbanan i fall någon undrar =)

Idag på tunnelbanan så var det två unga tonårstjejer som satt och pratade. Tjej nummer ett berättar om hur hon som 14 åring kissade på sig på tunnelbanan efter ett biobesök. Tjej nummer 2 frågar om tjej nummer ett var full. Det var hon inte, bara riktigt kissnödig. Okey, jobbigt men visst olyckor händer men sen kommer det roliga...

Tjej nummer ett: Men när jag var full en gång och hade varit ute och festat så satte jag mig på sätet längst bak i bussen och bara kissade. Folk gör det... eller i alla fall vissa.

Hmm.. nej, folk gör inte det! Sen undrar jag lite hur de som gör det går till väga? Släpper de bara alla hämningar och sitter sedan där och gonar i sitt eget kiss? Känns inte speciellt fräscht för någon... Skulle inte vilja hamna på samma nattbuss som den tjejen.

16 kommentarer:

  1. Yikes...det var det äckligaste..vad e det med folk nuförtiden.. Sv jo vi var på väg till Ungern o han hade för sig att han skulle gena genom Tjeckien..men där hade vi behövt visum..så vi fick vända o köra vidare genom Tyskland..tji fick han*L*

    SvaraRadera
  2. haha nej precis... visst var gubben min snäll :P

    haft en bra helg??

    kram

    SvaraRadera
  3. tack ;D gillar att pyssla med mina naglar..väldigt rogivande ;)

    SvaraRadera
  4. Hejsan! tack så mycket :) jag har försökt gå in på din blogg under en lång period, men det har inte funkat ;S men nu verkar det gå bra! :)

    SvaraRadera
  5. jo men visst e det kul =) men du övning ger färdighet =)

    allt bra me dej idag då ?

    kolla gärna in mitt senaste inlägg å lägg gärna dina 3röster på mej så skulle det va super sött av dej ! ! ! =)

    SvaraRadera
  6. ja visst var den?! längtar tills den kommer :D

    vad gör du idag då?

    SvaraRadera
  7. Ja det är också i butik, fast inte i matbutiker :)

    SvaraRadera
  8. Men usch vad äckliga folk det finns!

    sv; ja, alltid kul när man hittar nåt han gillar lite extra mycket :D

    SvaraRadera
  9. sv; Ja, jag blev lite stolt haha :D

    SvaraRadera
  10. Usch vad otäckt.. undra vilka "folk" som gör så!? Jag hoppas att det är mycket sällsynt!

    SvaraRadera
  11. Men fy, att hon talade om att hon gjort det. Jag skulle skämmas. Ofräsht.

    SvaraRadera
  12. jag vet en som glömde ta av sig både trosor och strumpbyxor en gång när hon satte sig på toa. obs, det var inte jag!

    SvaraRadera
  13. jag var med när en killkompis kissade längst bak i en buss..!... ew.

    så sött!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails