söndag 23 augusti 2009

Helgen

fredagens outfit: Tröja second hand, jeans Acne, skor ? väska Friis & Co och halsband med utbytbar sten från ebay.
Närbild på skor
Halsbandet

Igår hann jag aldrig skriva något. Svärföräldrarna var ner och kikade på sitt nya barnbarn så vi var hos svägerskan vi med. Fick ett presentkort på NK som tack för hjälpen med barnvagnen och spjälsängen. Sedan bjöds det på champange och sedan blev det fika vi haft med oss.

Efter det hjälpte vi dem att sätta upp en dörr och sedan blev det thai till middag. Sedan gick jag och min man hem men vi stannade och tog några öl på vägen.

Bjuder på en bild på fredagens outfit som jag inte hunnit lägga upp tidigare. Nu ska jag åka och handla lite mat, ska försöka hinna svara på era kommentarer sedan. Ha en trevlig söndag på er!

4 kommentarer:

  1. Fint!

    Jag jobbade igår och på kvällen blev det surströmming och snaps :)

    SvaraRadera
  2. Vad de kan kosta att skicka min 2 månader gamla ICurl från GBG - Sthlm. 20 kr mjukt kuvert. Och sen frakten. Sen beroende om jag ska skicka vanligt eller rekomenderat. Då rekomenderat är dyrare men säkrare. Men blir väll runt 100-150 kr max allt som allt.. /Angelica

    SvaraRadera
  3. tack :) uppdaterar imorgon vid lunch ungefär om hur det gick

    SvaraRadera
  4. Ja vi hade en riktigt fin dag...haha mitt ex var inte mycket för sightseeing..punkt A till punkt B var hans melodi..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails