torsdag 20 augusti 2009

Första heldagen i Berlin del 2

Från Haus der Kulturen der Welt hade man utsikt över dessa färgglada lägenheter på andra sidan floden
Uppe på Haus der Kulturen der Welt, sitter en skylt om att det är förbjudet att klättra
Idyllisk liten sjö i Tiergarten
Jag jämför fotstorlek med en staty
En liten fågel i sjön
Ponnyträdgården (avstängd)
Staty
Jag hittade ett träd med en gigantisk rot som jag var tvungen att ställa mig på
Ännu en staty
Och ännu en

Efter en god lunch på Haus der Kulturen der Welt gick vi vidare och strosade runt i Tiergarten och njöt av de vackra omgivningarna (och en del nakna solande tyskar, såg en del saker man inte förväntar sig att se i en allmän park kan jag säg. Helt klart barnförbjudet ;-) ).

13 kommentarer:

  1. åh, en bebis :D hur gammal?

    SvaraRadera
  2. sv: han har jobbat :) men ibland så kan några timmar kännas som en evighet :)

    SvaraRadera
  3. okej, kul att du gillar mina bilder, tack =)

    svara gärna på frågan i det senaste inlägget =)

    SvaraRadera
  4. Tack! Ahh jag tror inte insparken kommer bli så farlig om man säger så :)

    Haha att dom solar nakna i en almänn park hade jag inte trott xD

    SvaraRadera
  5. Ja prices!

    Shoppa överhuvudtaget är kul tycker jag, hehe!

    SvaraRadera
  6. Just nu gör jag inte så mycket, har jätte ont i magen så jag försöker bara ta det lugnt :P

    SvaraRadera
  7. härliga bilder :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  8. Haha, ja det var faktiskt jätte roligt! :D vadå läseR? :P

    SvaraRadera
  9. härliga bilder... hehe måste man sola näck i en park?! haha

    ja, man är lika dan avrje gång man badar.... man glömmer varje gång dte går över när man doppat sig.... haha

    SvaraRadera
  10. Kul att se bilder.
    Du skulle ha tagit några från parken också, haha!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails