tisdag 25 augusti 2009

Dagens shopping

Här har jag precis kommit hem från universitetet och min shoppingrunda. Blus köpt i Berlin, linne under Filippa K, jeans Acne, skor Esprit och väska Friis & Co.
Blev ett par örhängen från Antikt, Gammalt och Nytt
och ett par örhängen från Guldfynd (Q från Guldfynd) och ett skraplott till förmån för bröstcancerföreningarnas riksorganisation. Hade ett presentkort så behövde bara betala 13 kr.
Blev en paljettväst från Lindex
När bild på västen
och en enkel svart klänning från Lindex
en röd tunika/klänning från H&M Divided
en marinblå tunika/klänning från H&M Divided
en stickad klänning från H&M Divided
ett par leggings med nitar i sidan från H&M Divided
och en paljettkofta från Oasis
närbild på koftan

Blev som sagt en liten shoppingrunda på vägen hem från universitet idag. Alltid kul med lite nytt i garderoben (och smyckeskrinet).

Gå gärna in här och rösta på mig som veckan blogg, jag är nummer 6.

10 kommentarer:

  1. haha ja det är sant. vad hittade du på med dina föräldrar då?

    SvaraRadera
  2. lät ju jättemysigt. thaimat är så himla gott också :D

    SvaraRadera
  3. jisses va fint du har shoppat! (avundsjuk) du har bra smak min vän. I like it! =) kramas

    SvaraRadera
  4. Haha ja kanske ett minne för livet?

    nej åkte aldrig till stranden i söndags...så dte blir nog inte mer bad i rå för mig... :) såvida inte man dra utomlands :)

    SvaraRadera
  5. låter bra hittills har min dag vart bra =)
    vad gör du nu då ?

    kolla in mitt senaste inlägg, min söta vän är med ida sofis mode idag =) svara gärna på min fråga i det senaste inlägget oxå ! =)

    SvaraRadera
  6. oj sorry glömde ju tacka för din röst =) tack ska du ha =)

    SvaraRadera
  7. sv;
    har haft ett uppehåll med bloggen under sommarn df jag inte svarat på din kommentar förens nu, så här kommer ett sent svar;

    tack så mycket:) tyvärr gick lägret inte alls så bra som jag ville:(

    Lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg , jag har rredan dig:)

    SvaraRadera
  8. Jag råkade bränna leggingsen med ciggen. Känns inte så bra :(

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails