söndag 28 juni 2009

Varför kommentera om man inte har något trevligt att säga?

Oscar sa... (angående Gårdagens shopping)

Varför inte en bild på dig i den där gräsliga klänningen istället?
Mycket tråkig blogg. Lite mer känsla till Sverige tack!

Varför lämna kommentarer om man inte har något trevligt att säga? Förstår inte det. Skulle aldrig falla mig in att göra det, har jag inget vänligt att säga så säger jag inget alls. Om jag tycker en blogg är tråkig så läser jag den inte. Svårare än så är det faktiskt inte. Sprid lite glädje och vänlighet till era medmänniskor istället vet jag!

5 kommentarer:

  1. ja, precis. Blev dem bra? =)
    vad skönt att göra.
    jo, min dag har varit bra!
    vad händer ikväll?

    SvaraRadera
  2. låter gott!
    okej, mysigt.
    jag ska titta på film med en vän bara, blir att ta det lungt också! =)

    SvaraRadera
  3. Men herre gud, vad tråkigt att folk ska hålla på sådär. Jag håller med dig till 100 %, varför ska man kommentera om man inte ens har något bra eller snällt att säga?!

    Ush, det finns Verkligen folk till allt...

    SvaraRadera
  4. Men usch vilken tråkig kommentar! Och ja, håller med! suck suck.. kram på dig alla fall :P jag tycker inte din blogg är tråkig!

    SvaraRadera
  5. Svar: Jag har haft en bra dag :) med både sol, bad och motion! :D sj?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails