torsdag 18 juni 2009

Today I look like this

T-shirt "Twiggy Original IT-girl" Mighty Fine, jeans Filippa K, skor Billi Bi och armband secondhand

Idag är det grått och trist igen så jag har bytt ut de två senaste dagarnas bikini och shorts (som inte fotograferats som dagen ;-) ) mot ännu en jeans och t-shirt outfit. Var så himla grått och trist ute att jag kände att jag behövde lite färg i tillvaron, därav raden av färgglada armband.

Ska strax åka iväg och gå lite ärenden, ska bara svara på lite kommentarer först, under tiden kanske
ni kan gå in här och rösta på mig som månadens blogg juni? Jag är nr 1.

23 kommentarer:

  1. ja det ska bli mysigt:)
    trevlig torsdag på dig:)

    SvaraRadera
  2. sv. Jag läste bara en juridisk kurs:)

    Snygg t-shirt!

    SvaraRadera
  3. Mums!!
    Vad hungrig jag blev nu! =)
    Jag vet faktiskt inte, hörförlängningen tar ju några timmar :P
    själv? :)

    SvaraRadera
  4. hehe, okej :)
    har jag frågat vad du ska göra på midsommar? :)

    SvaraRadera
  5. SVAR:Hihi,tack vad snällt <3 Ja det är gott emd frukt ibland faktiskt =)
    Allt bra idag?
    SNygg tshirt ^^

    SvaraRadera
  6. Jadå, det är väldigt härligt, och jag längtar såå mycket:D

    SvaraRadera
  7. sv; tack :D så skönt att slippa jobbstressen nu =) så nu är det bara att hålla tummarna för att löneförhandlingen går igenom ;)

    SvaraRadera
  8. sv. Det var Ji:ken:), i sthlm bor jag och det kallas så här med haha! Har du läst någon av de?

    SvaraRadera
  9. nej det är det ju inte, men om man går och tänker på det vajre dag så känns det ganska så länge hehe:)

    SvaraRadera
  10. SVAR:Jag håller verkligen med, hatar regn =P
    Ja jordgubbstårta är verkligen gott <3
    Kram på dig

    SvaraRadera
  11. Snyggt!
    Thank you very much:)
    Hmm, bra.. Jag jobbar dock hedag vilket är mindre bra.. Hur är det med dig?

    SvaraRadera
  12. *hejsan! Vad föredrar du? Chai eller vanlig latte? Svara gärna på frågan i min blogg, hoppas du får en fin dag!*


    http://zlundin.blogg.se

    SvaraRadera
  13. jasså, hur gammal är du?:)

    SvaraRadera
  14. tackar så mycket :) dom är från have2have :)

    SvaraRadera
  15. naw, :D ni får va hemma och mysa ist ;)
    Jag ska ut med några vänner :)

    SvaraRadera
  16. Åh tack vad sweet du är :D hehe jag tycker det är rätt kul att göra om kläder som man inte använder till något användbart =) man lär sig som med tiden hahaha =D

    SvaraRadera
  17. Ja jobbar på Nordnet bank om du vet, säljer bla aktier på nätet..
    Japp i morgon är jag ledig fast inte stackarna som jobbar med tyska oh danska aktier :P

    Ja usch hoppas på lite sol i morgon iallafall!

    SvaraRadera
  18. Ray ban Wayfarer :)
    Tack!

    SvaraRadera
  19. Ja då ser du vd jag har köpt
    tack!

    SvaraRadera
  20. sv; ja den är jätte snygg!

    SvaraRadera
  21. åh, så fint!

    sv: hihi, tack! är så nöjd med mina inköp :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails