söndag 14 juni 2009

Sommarläsning






Har precis skickat iväg en liten beställning på lite böcker från Adlibris. Om det här trista vädret fortsätter så kan det vara trevligt med lite läsning. Dessutom så är det väldigt trevligt att sitta i solen att läsa. Beställde i alla fall hem Sophie Kinsellas En Shopaholics bekännelser, Stephenie Meyers Om jag kunde drömma (ungdomsbok jag vet, men de där böckerna har blivit så hypade att jag måste se vad the fuss is about), Mare Kandres Bübins unge, J.M Le Clézios Öknen och Louisa May Alcotts Little Women. När de böckerna dyker upp ska jag förhoppningsvis ha läsning för ett tag.

16 kommentarer:

  1. Åh, jag vill också beställa böcker! Synd att man inte har några pengar förens nästa månad. Fast det finns ju alltid bibliotek!
    Jag har haft en relativt bra dag, om man bortser från regnet och det faktum att det inte gick att vara ute. Men har myst i sängen med te och böcker, och det är ju inte heller fel! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Kinsella är bra! :)

    Tack! En superhärlig dag!

    SvaraRadera
  3. tacktack! :)

    jobbar som vanligt, sen är det ju midsommar på fredag :)

    SvaraRadera
  4. Svar: jag kör en sop-/skurmaskin och truck på en terminal;P haha!

    /E

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket! :)
    visst, vi kan följa varandra :) säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :)

    SvaraRadera
  6. hehe ja det är inte lätt. hoppas han ställer om snart i alla fall, så du får vila ut lite på morgonen ;)

    SvaraRadera
  7. ska till bibloteket på tisdag ;)vi får se vad det blir :)

    SvaraRadera
  8. ah okej =) Mumsigt! Nä, idag har jag mest tagit det lugnt =P Dock varit iväg och köpt en crosstrainer =) Du då?

    SvaraRadera
  9. Ja,verkligen..

    Nu ligger det två bilder på det jag köpte...en jacka och ett par ballerina skor.!

    SvaraRadera
  10. jag gillar att läsa böcker på sommaren, det är skönt på något sett, annars så gillar jag inte böcker :P

    SvaraRadera
  11. svar: nja inte direkt men det blir ju pengar i alla fall:)

    /E

    SvaraRadera
  12. Allt är fint med mig idag, lite trist att det ska regna hela tiden men :) Hur är det själv?

    Dom två översta böckerna har jag läst & båda var super bra! :) Jag vill också beställa böcker ju!

    SvaraRadera
  13. DEN FÖRSTA HAR JAG LÄST. HUR ROLIG SOM HELST.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails