fredag 19 juni 2009

Snart dags att sova men först lite TV


Nu tänkte jag gå och kika lite på TV och sedan sova. För eventuella nya läsaer och för er som ännu inte röstat så har jag blivit nominerad till månadens blogg Juni hos Den trasiga och förvirrade brudens värld! så gå gärna in där och rösta på mig så blir jag jätteglad! Hos Miranda blev jag två så kom igen nu och rösta så kanske jag vinner den här gången. Make me proud mina söta läsare!=)

Gå in här för att rösta. Jag är nr 1.

Follow Kashayas blogg

Sweet dreams.

15 kommentarer:

  1. sv: åh, man kan bli så grymt deprimerad av att fönstershoppa, haha x'D

    jodå, det gick bra. några små motorstopp, men inga sådana gigantiska som jag brukar göra x'D

    SvaraRadera
  2. tack detsamma!:) ska sova nu jag ;)

    SvaraRadera
  3. sv: taack så jättemycket. :)

    hoppas du mår bra :) ^^

    SvaraRadera
  4. SV: JAg håller med men tyvärr verkar det vara svårt att få tag på bra mammakläder, när min sambo var gravid nu senast så fick vi springa runt halva länet för att hitta schyssta grejer, förvånnande att det stora butikerna inte har mer :D

    Kul att du gillade bloggen :D

    SvaraRadera
  5. Ingen fara..det var jag som var snurrig.. Inget oväntat förstås..;) /Patrik PS Blev så där brutalt utkastad igen innan ens kommenterat.. DS

    SvaraRadera
  6. ja jätte skönt.. ibland orkar man bara inte :P

    Glad midsommar!

    SvaraRadera
  7. hej! Det blir ingen resa alls för oss , han behandlade mig inte så bra ... Men det går fler tåg =) ..

    Ha en underbar midsommar!

    SvaraRadera
  8. Haha, jaa du blev tvåa hos mig^^ tack för länkningen! :D

    Glad midsommar! ^^

    SvaraRadera
  9. sv: joo det är det ;s
    Vad härligt, här börjar solen komma fram allt oftare! (:
    Allt bra idag?

    SvaraRadera
  10. Detsamma :)
    ja, det kommer sen. Har precis vaknat så mycket fixa det lite, men det blev bättre än jag trodde :)
    kram

    SvaraRadera
  11. Svar: taack :) jaha, hehe men skönt att du känner så! :D jag vet inte varför just jag fastnat i all skit med vikt o utseende, har inte varit så tidigare. blev såhär för 1½ år sen ugnefär.. riktigt jobbigt :/ ibland känns de som jag aldrig ska bli nöjd...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails