söndag 14 juni 2009

Slapp söndag

Idag så har vi varit i Vällingby och shoppat lite och ätit lunch. Blev Gyros till lunch, riktigt gott. Sedan köpte vi en reseladdare så vi kan lada de amerikanska mobilerna som min man fick i USA, strumpor och en skjorta åt min man och en kortärmad Peak Performance skjorta åt mig. Efter de åkte vi hem och fikade lite och kikade på TV och nu håller jag på med middagen medans min man sover (han gick upp kl. 5:00 imorse - gjorde inte jag kan jag säga). Bild på skjortan dyker upp senare.

Hoppas ni har haft en bra dag allihopa!

22 kommentarer:

  1. Okej (:

    Tack så mycket! Älskar gyros. Vi ska äta kinamat, eller varför säger jag det, Thaimat är det ju :D

    SvaraRadera
  2. *sv:* tack så mycket! :)

    SvaraRadera
  3. Samma här du! HAHA :D

    SvaraRadera
  4. sv; din blogg är jätte söt och följer den gärna via bloglovin om du följer min? :)

    SvaraRadera
  5. Jaa det har jag allt haft, har du? Kul med shopping!!!!

    SvaraRadera
  6. Filmen var helt okej, lite väl förutsägbar bara! :) Ja, vi kan följa varandra! Jag lägger till dig nu! :D

    SvaraRadera
  7. Visst kan vi det, har lagt till dig på bloglovin nu, gör du detsamma?

    SvaraRadera
  8. Veckans blogg-tävlingen är avgjord. Tack för din röst!

    SvaraRadera
  9. Usch, nu påminde du mig om att jag måste gå upp 5 imorron:(

    Svar: Ja visst var de:)

    /E

    SvaraRadera
  10. oh den chokladen smakar verkligen sommar! kommer absolut köpa den igen :)
    *mvh .*

    SvaraRadera
  11. sv:visst kan vi det=)
    har lagt till dig,säg gärna till när du lagt till mig=)

    SvaraRadera
  12. försent att anmäla sig nu tyvärr.

    Ja han är störtskön:D

    SvaraRadera
  13. svar; tack så myket! :)

    SvaraRadera
  14. Tack så mycke. :) Haft en bra helg?

    SvaraRadera
  15. svar: jaha, jag kommer från Skellefteå:)

    SvaraRadera
  16. Svar: Jag ska jobba imorgon:/ Men det är ändå bra för jag får ju pengar:)

    /E

    SvaraRadera
  17. Svar: Tackar!! =)
    Javisst, lägg till mig så lägger jag till dig! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails