fredag 26 juni 2009

R.I.P. Michael Jackson

Antar att ingen har kunnat missa detta vid det här laget men jag trodde knappt det var sant när de sa på Nyhetsmorgon att Michael Jackson har avlidit. Han var bara 50 år gammal. Känns ofattbart att någon så ung ska död i hjärtattack. Polisen har inlett en utredning även om inget tyder på att något brott skulle ha begåtts. Enligt hans bror Marlon Jackson som talat med CNN så skulle Michael Jackson ha klagat över att han kände sig sjuk kvällen innan.

Michael Jackson lämnar tre barn efter sig. Han har sonen Prince Michael, 12, och dottern Paris Katherine, 11, tillsammans med sjuksköterskan Debbie Rowe och sonen Prince Michael II, som kallas för "Blanket", född 2002. Vem som är modern till honom är okänt.

Alltid tragiskt när någon dör men det blir extra tragiskt när någon avlider innan sin tid. Här talar vi dessutom om "The king of pop". Jag är inte ens något vidare fan av MJ men det här är stort, riktigt stort!

3 kommentarer:

  1. jag blev helt paff när jag hörde det om michael jackson! :O
    Ja, allt är bra med mig :) själv med?

    SvaraRadera
  2. ja, visst är dom? :)
    kram!

    SvaraRadera
  3. RIP Michael :( <3 / S

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails