måndag 15 juni 2009

Ny vecka, nya tag!


Här är en bild på min Peak performance skjorta som jag inhandlade i Vällingby igår. Sorry för den dåliga bildkvalitén. Är så himla mörkt när de är mulet och hade inte på lampan för de skulle stänga av elen här mellan 12-13, nu gjorde de iofs aldrig det men det visste jag inte då.

Har i alla fall städat lite här på förmiddagen så jag känner mig ganska duktigt just nu. Tänkte ta en paus nu ett tag innan jag tar nya tag och sätter igång med köket också.

Något roligt som händer hos er idag?

25 kommentarer:

  1. sv: jag vet faktiskt inte vad som händer i veckan. det märks :) själv?

    SvaraRadera
  2. Tack, fick ännu ett besökrekord igår :)

    SvaraRadera
  3. Snygg skjorta!

    Jo, jag ska gå in på Adlibris nu & kika :) Har ju inget sommarjobb i sommar så jag har mycket tid att läsa, hehe :)

    SvaraRadera
  4. Svar: Sommarlov är ingenting man tackar nej till :)

    SvaraRadera
  5. sv: Tack så mycket =)
    haft en bra helg då?

    SvaraRadera
  6. sv: ja visst är den! vart jag köpte den kommer jag inte ihåg, men ska leta fram räkningen för den ska jag ha kvar. sen kommer jag skriva vart den kommer ifrån! säkert fler som villveta det=)

    SvaraRadera
  7. Snygg :D

    Jo då Thai mat är rikigt gott det med :D Idag har inget speciellt hänt här, ska strax ut o klippa gräset haha :D

    Händer i veckan då?

    SvaraRadera
  8. Tackar! :)
    Okej, Kan jag gärna göra! :)
    Ja, en toppen dag! Själv?

    SvaraRadera
  9. nja det är nog mest jobb som står på mitt schema denna vecka... å fira midsommar med familjen så klart ;) du då?

    SvaraRadera
  10. sv: Det kan man säga =)

    SvaraRadera
  11. sv: ja, precis. lite pengar blir det.

    åh, snällt. det ska jag. :)

    SvaraRadera
  12. Svar: Tack så hemskt mycket! Jo, jag har haf ten jättebra dag :

    SvaraRadera
  13. Har röstat på dig nu! :D

    Åh vad kul! Vart tror du resan bär av? :D Själv sitter jag och längtar tills vi åker till Hrvatska nästa år kanske haha :D

    SvaraRadera
  14. Ja, inte fint här heller. Bara regn! :/
    Har inga speciella planer. Träna fotboll, slappa och umgås med kompisar :P
    Du då! :)

    SvaraRadera
  15. Ja visst är dom:D snygg skjorta! Jadå, allt är på topp förutom vädret, usch, jäkla regn. hur är det själv?

    SvaraRadera
  16. snygg =)

    sv; jarå. än så länge iaf =) sj??

    SvaraRadera
  17. Jadå den har vart helt okey, förutom att det spöregnar här och är riktigt kallt så har mest bara legat i sängen och slöat hela dagen :p sjdå?

    SvaraRadera
  18. Snygg:)

    Svar: Det hoppas jag med:) Han har ett regntäcke faktiskt men han hatar att ha täcken på sig:/

    /E

    SvaraRadera
  19. Jo tack det är bra:) Själv da?

    tack detsamma:)

    SvaraRadera
  20. Håller med, det är hemskt! Nu får det vara nog, vi e snart inne i Juli.

    Ja, sambon mig fyller år på onsdag så vi ska väl fira lite smått! Sen får vi se hur vädret blir till helgen för att fira midsommar. Själv da?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails